    From: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Date: Tue, 24 Feb 2004 12:23:45 +0100

    W artykule news:c1fb6r$2g1t$1@news2.ipartners.pl,
    niejaki(a): Key z adresu <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl> napisał(a):

    > W związku z powyższym mam serdeczną prośbę o poradę, co powinienem
    > zrobić w w/w sytuacji? Nie jestem ekspertem, a na grupie nie brakuje
    > specjalistów. Wiem, że w odwrotnej sytuacji było by wielkie
    > straszenie komornikiem etc. Wołanie o pomstę pewnie i tak nic nie da,
    > może wystarczającą karą będzie podanie nazwy banku na grupie?

    No, ale co byś chciał uzyskac? Odszkodowanie? Satysfakcję? Przecież
    pieniądze się znalazły i to, jak rozumiem, dość szybko. Możesz dochodzić
    jeszcze ewentualnych odsetek za okres, gdy nie były do Twojej
    dyspozycji. Możesz zmienić bank. Pomyłki to ludzka rzecz... Nie chcę
    nikogo usprawiedliwiać, ale poza Twoim niesmakiem nie bardzo widzę, jaka
    istotna szkoda tu zaistniała.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"