  • Data: 2004-02-24 11:56:36
    Temat: Re: Pomyłka bankowa - prośba o poradę.
    Od: sebol <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Key wrote:

    > W związku z powyższym mam serdeczną prośbę o poradę, co powinienem zrobić w
    > w/w sytuacji? Nie jestem ekspertem, a na grupie nie brakuje specjalistów.
    > Wiem, że w odwrotnej sytuacji było by wielkie straszenie komornikiem etc.
    > Wołanie o pomstę pewnie i tak nic nie da, może wystarczającą karą będzie
    > podanie nazwy banku na grupie? Doprawdy nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
    > Na razie oprócz ulgi, że dzięki skrupulatności mojej żony pieniądze są na
    > swoim miejscu, pozostaje mi to dziwne uczucie... jakie?.... :-)

    prawde powiedziawszy to raczej niewiele. Jezeli doznales szkody z winy
    banku mozesz im wytoczyc proces o odszkodowanie. Tu z kolei wypada
    wykazac straty np odsetki itp. Inna sprawda jakbys mial do oplacenia np
    rate kredytu i brak oplaty spowodowal spore obnizenie wiarygodosci
    kredytowej. Tu podejrzewam ze nic takiego nie mialo miejsca wiec co
    najwyzej moze warto zrobic mala awanture o "burdel" i zagrozic pismami
    do Komisji Nadzoru Bankowego - moze wyzszy debecik albo karta kredytowa
    cie udobrucha :D

    --
    l...@s...pl