  • 61. Data: 2022-11-13 01:33:03
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kulsony wypierdalają stamtąd każdego kto nie ma oficjalnej zgody od
    > naczelnika. Legiony też by wyrzucili. To jest prywatny pomnik kaczyńskiego.

    To ja bym się raczej zastanawiał co zrobi z tym kaczyński. Choć tu to
    biorąc pod uwagę jego wyrachowanie, to raczej ucieszy się, że ktoś to
    to popryska a inni zechcą przenieść. Mimo licznych prób rezurekcji,
    sama katastrofa straciła już większość nośności.

    Ale w sumie bardziej interesująca jest ochrona samego kaczyńskiego. Ile
    milionów rocznie na nią idzie? A co po przegranych wyborach? Mógłby co
    prawda liczyć, że będą go dalej dobrze pilnować, żeby nie tworzyć
    kolejnej martyrologii. Ale też nie ma MZ po kaczyńskim nikogo, kto
    byłby w stanie po jego śmierci na tym temacie pojeździć, co może
    kaczzyńskiego trochę tu niepokoić.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2022-11-13 08:13:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To ja bym się raczej zastanawiał co zrobi z tym kaczyński.

    Nic nie zrobi, bo nie będzie już miał władzy.

    > Ale w sumie bardziej interesująca jest ochrona samego kaczyńskiego. Ile
    > milionów rocznie na nią idzie?

    Kilka milionów miesięcznie za kulsonów i pewnie drugie tyle za
    gromowców. Razem pewnie coś koło 5-7 milionów rocznie.

> [...]
    > kolejnej martyrologii. Ale też nie ma MZ po kaczyńskim nikogo, kto
    > byłby w stanie po jego śmierci na tym temacie pojeździć, co może

    Bez przesady. Skoro kiszczak i jaruzel umarli z powodow naturalnych...
    Jakoś tusk który podobno jest wszystkiemu winien chodzi sam i się nie boi;)

    A kaczyński - kaczyński się nad tym nie zastanawia, bo żyje w swojej
    bańce i wydaje mu się że wszystko jest zajebiścia a ludzie go kochają.
    Ostatnio się podobno na naradzie partyjnej pytał dlaczego nikt mu nie
    powiedział o ciężkiej sytuacji budżetowej - po prostu nie wiedział - no
    bo skąd kurwa miał wiedzieć?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2022-11-13 12:31:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nic nie zrobi, bo nie będzie już miał władzy.

    Poszumieć zawsze może.

> [...]
    > Jakoś tusk który podobno jest wszystkiemu winien chodzi sam i się nie boi;)

    Nikt tak niezantagonizował Polaków jak kaczyński. Myślę, że wielu
    nienawidzi go dużo bardziej niż ww.

    To też prawda.

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2022-11-13 13:26:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poszumieć zawsze może.

    Ale od szumienia nikt mu kulsonów nie da na jego rozkazy.

    > Nikt tak niezantagonizował Polaków jak kaczyński.

    Jak nie - przecież dla prawdziwego pisiora to wróg numer jeden. No dobra
    - może aktualnie to putin.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2022-11-14 06:31:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale od szumienia nikt mu kulsonów nie da na jego rozkazy.

    Rozmawiamy sobie czy to komuś wisi i co się stanie jakby to usunąć.
    Ktoś musualby szumu narobić. Skoro sam kaczyński by nie chciał to
    reszcie tym bardziej będzie zwidać.

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2022-11-14 06:42:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rozmawiamy sobie czy to komuś wisi i co się stanie jakby to usunąć.
    > Ktoś musualby szumu narobić. Skoro sam kaczyński by nie chciał to
    > reszcie tym bardziej będzie zwidać.

    Rozmawialiśmy o tym, że szumieć to on sobie może jak już władzę straci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2022-11-14 14:16:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 23:42:50 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No właśnie nie spodziewam się. Może gdzieś jakaś wzmianka i tyle.

    Oj, jak bedzie religia ze szkól wyprowadzana, to beda protesty.
    No chyba, ze do tego czasu to juz uczniow chętnych zabraknie.

    Podobnie chyba bylo z jakims "zasluzonym" pomnikiem.

    > Tam są jakieś legiony obrońców Maryi, które tych schodów bronią? I bedą
    > nadal bronić jak się skończą państwowe fundacje?

    Jak sie fundacje skonczą, to sie mogą objawic legiony.
    Patrz jak szybko sie "straze koscielne" pojawily.

    J.

  • 68. Data: 2022-11-14 14:26:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 23:32:15 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Kaczyński i inni nadal tylko nieśmiało aspirują do systemu
    > totalitarnego. Nie da się mimo wszystko ich działań przyrównać do tego
    > co się działo w Polsce za komunistów.

    Marchlewski zmarl w 1925, a Nowotko w 1942.
    Łącza ich komitety rewolucyjne w 1920.

    > Mimo olbrzymiej niechęci do kaczyńskiego i jego bandy nie bardzo widzę
    > siebie dewastującego te schody czy inne kamienne idole rozsiane po
    > miastach. Ale może stary już jestem.

    Ty moze nie widzisz, albo za stary jestes, ale wspomnij KOD i
    "julki". Jak Kaczynski jeszcze cos wywinie, to moze sam pojdziesz
    rzucic kamieniem :-)
    Pomnika zadnego pewnie tez nie obalales, a tu prosze - grupa
    inicjatywna sie zebrala.

    > Natomiast jeśli faktycznie będzie to komuś taką zadrą w oku to można
    > spróbować przesunąć. Tylko jak to prawnie wygląda?

    ktos zdecydowal, zeby tam postawic, to pewnie ktos moze zdecydowac,
    zeby przesunac.

    > Działo się grupkami zmanipulowanych zadymiarzy-przygłupów.

    No ale sie znalezli. I to calkiem sporo.

    J.

  • 69. Data: 2022-11-14 14:30:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 23:21:47 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > A to się liczy jako nieruchomość?

    Moze i sie nie liczy, ale imo - jest.

    > To, że coś ufundowali (dodajmy eufeministycznie, w dobrej wierze),
    > gdzie dodatkowo ufundowali z intencją lokalizacji innej niż własne
    > podwórko, to jeszcze nie oznacza, że można im potem ten złom wrzucić na
    > grządkę :)

    To niech sie procesują :-)

    > Raczej MZ wolno, a przynajmniej niczego nie kojarzę z PA.

    No, tak ogolnie mi sie wydaje, ze autor moglby jakos dzielo komponowac
    z otoczeniem, i wypadaloby to zachowac.

    > No to erdolnąć w okół jakieś instalacje lub tablice o pedofilii i
    > zobaczyć co się stanie.

    Kara za zajecie chodnika/pasa drogowego ? :-)

    J.

  • 70. Data: 2022-11-14 14:48:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Nov 2022 20:19:56 +0100, Shrek wrote:

    > W jakiś sposób jednak lepszy. Jankowskiego w sumie nikt nie bronił, więc
    > znaczy że szkodliwość społeczna znikoma.

    Jest to jakis argument :-)
    Ale tez w nocy to bylo.

    > Po papierzu byłaby wojna, więc
    > jednaj znaczna szkodliwośc społeczna;)

    > A - dobra - nie załapałem.

    > 16 października - dzień jana pałwa II.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Papie%C5%BC
    a_Jana_Paw%C5%82a_II

    > Temat do dyskusji będzie. Przy tej ilości pomników i ulic gdzieś w końcu
    > postanową zdąć i będzie rozpierducha na pół polski. A w zasadzie na
    > całą. Kattole zaczną "bronić papieża" i wtedy druga strona zmęczona
    > ciągłym "należy się" katolstwu stwierdzi, że jak do tej pory im ten
    > pomnik tylko trochę uwieerał, tak teraz skoro to wojna, to trzeba
    > walczyć i niech spadają z tym pomnikiem...

    Mysle, ze zacznie sie od krzyza w Sejmie :-)

    > Okazało się że święta to tylko z nazwy była. Kasę brała dla siebie i
    > watykanu a biedakom mówiła że cierpienie uszlachetnia i taka jest wola

    Dla siebie ... ale na co?

    > pambuka. Coraz więcej wskazuje na to że była psycholką i cierpienie
    > innych ją w jakiś popieprzony sposób fascynowało.

    Z innej beczki
    https://youtu.be/NgxGYUyvJio?t=326

    Ale ... taka tam Unia jewropejska, albo panstwo opiekuncze - tak samo
    przeciez :-)

    J.