  • 31. Data: 2003-12-28 19:36:26
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > ale tam przynajmniej słowo funkcjonariusza nie jest święte

    Swiete to ono nigdy nie bylo, ale zawsze liczylo sie (i jest tak dalej)
    bardziej niz slowo przecietnego obywatela, czy wrecz przestepcy.

    pdr
    Olo

  • 32. Data: 2003-12-28 19:43:03
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Swiete to ono nigdy nie bylo, ale zawsze liczylo sie (i jest tak dalej)
    > bardziej niz slowo przecietnego obywatela, czy wrecz przestepcy.

    miałbym pewne wątpliwości...

    KG

  • 33. Data: 2003-12-28 19:51:13
    Od: Sztoker <o...@o...XXX.pl>

    On Sunday 28 of December 2003 11:54 Miroslaw Oles wrote:

    > normalnego gdzie człowiek ma swoje prawa a Policja nie moze se wchodzic
    > gdzie im sie podoba bez uzasadnienia.

    Przede wszystkim nie należy mylić ze sobą 2 rzeczy: prawa i sprawiedliwości.
    Bo jeśli chodzi o to pierwsze, to Polska od dawna już awansowała na
    światową potęgę, produkując corocznie rekordowe ilości legislacyjnego
    bełkotu. Natomiast co do sprawiedliwości, to masz jej tu tylko tyle, ile
    zdołasz sobie kupić.

    Sztoker

  • 34. Data: 2003-12-28 20:31:49
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > A oim zdaniem obecna policja powinna calkowicie przestac
    > istniec bo to jest banda przestepcow w mundurach.

    Ale z ciebie idiota...

  • 35. Data: 2003-12-28 20:33:52
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    . Prawo powinno byc niejako niezalezne od ludzi i nawet
    > jak beda to niewlasciwi ludzie, to zycie powinno ich weryfikowac i
    pozbywac
    > sie".

    utopia

  • 36. Data: 2003-12-28 20:50:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jakby Cię napadli i widział byś, ze sprawca z Twoim portfelem wszedł do
    > pewnego domu, a Policjant by Cię poinformował, że przeszukanie zrobią, ale
    > za tydzień, jak sąd zezwoli, to byłbyś zadowolony?

    Nikt by nie był zadowolony, ale spróbujmy nieco odwrócic sytuację. Masz z
    pewnym osobnikiem na pieńku więc co robisz? Stajesz pod jego domem, wzywasz
    policję, po czym stwierdzasz ze osobnik wyglądajacy tak i tak (opisujesz
    tego typa) wszedł do swojego lokalu z Twoim swiezo kradzionym portfelem.
    Policjanci zatem robia mu kocioł, wywracaja chałupe do góry nogami
    oczywiscie nie znajdujac zadnego portfela i nie majac nakazu.
    Myslisz ze jakikolwiek policjant potem posprząta po sobie albo chociazby
    przeprosi?

    > Jak się ogląda telewizję albo czyta gazetę, to jeszcze trzeba się trochę
    > zastanowić. Ja nie twierdzę, że w Polsce mamy idealne prawo i idealną
    > Policję. Z tym, że niestety prawdziwy obraz jest silnie wypatrzony

    wypaCZony :-)

    pdr
    Olo

  • 37. Data: 2003-12-28 21:19:56
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Znakomicie. A kto będzie tworzył kryteria weryfikacji? Kto będzie
    > weryfikował?

    a kto tworzy prawo ????? .... ludzie

  • 38. Data: 2003-12-28 21:20:38
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > I przez takich "mądrych" właśnie rodzą się wszelkie totalitaryzmy :(

    autorytaryzm jest najlepszym systemem

  • 39. Data: 2003-12-28 23:56:37
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > autorytaryzm jest najlepszym systemem

    No popatrzcie - są jeszcze tacy, którym się tęskni za wujkami Stalinem i
    Hitlerem...

  • 40. Data: 2003-12-28 23:58:28
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > a kto tworzy prawo ????? .... ludzie

    Owszem. Ale o ile każdy obywatel ma możliwość poznania i sprawdzenia każdego
    przepisu, o tyle kontrola procesu weryfikacji każdego funkcjonariusza przez
    tzw. zwykłego obywatela nie jest w ogóle możliwa - ani prawnie, ani
    fizycznie.

    Dotarło, czy trzeba jeszcze prostszym językiem napisać? (zwolennicy
    totalitaryzmu zawsze byli nieco ociężali na umyśle)