  • 101. Data: 2004-06-21 19:03:50
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:cb6rh3$iop$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jakby takie popełniono to jeszcze bym zrozumiał...

    Od oceny tego faktu na pewno nie jest patrol tam na miejscu. W jakimś tam
    zakresie oceniać to może prokurator. Ostatecznie sąd.

  • 102. Data: 2004-06-21 19:42:56
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Mozesz rozwinąc?

    tak chetnie. kontrolerzy to kurwy.

  • 103. Data: 2004-06-21 19:45:00
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Jakby takie popełniono to jeszcze bym zrozumiał...

    o, nie... za glupi jestes na to....

  • 104. Data: 2004-06-21 20:44:10
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To nie kwestia filozofii, tylko dowodów. By przedstawić naszej Pani
    > "zarzut", musisz dowieść, ze nie skasowała ona biletu niezwłocznie po
    > wejściu do pojazdu. A niezwłocznie, to znaczy nie natychmiast, a jedynie
    > bez zbędnej zwłoki. No i teraz dochodzimy do sedna. Czy zwłoka wynikająca
    > z konieczności zakupu biletu była zbędna?

    Jeśli trwało to całą odległość między przystankami a nawet dłużej to tak.

    > Obecnie nie korzystam z komunikacji miejskiej. Ale z czasów studenckich
    > pamiętam, jak prosiło się kogoś o skasowanie biletu, bo dalej niż na
    > pierwszy stopień nie można było się przepchnąć. Po za tym odbicie w
    > kasownik trwa niech Ci nawet będzie tę 1-2 sek. Ale jak jest kilku
    > chętnych, to niekoniecznie się w tym czasie wyrobią.

    No to wtedy jest 8 sek, no dobra, 12 - ale na pewno nie 2-3 minuty potrzebne
    na pokonanie odległości między przystankami. Pamiętajmy, że jednak większość
    pasażerów to osoby korzystające z biletów nie wymagających kasowania bądź
    wręcz uprawnione do bezpłatnego przejazdu.

    pdr
    Olo

  • 105. Data: 2004-06-21 20:45:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > zbędnej
    > wsiadła.
    >
    > No ale skoro tego nie zrobił, to winy pasażerki w tym dopatrzeć się nie
    > potrafię.

    A spójrz na to z drugiej strony - nie on nie sprzedał biletu na czas, tylko
    ona nie kupiła. Już się dopatrujesz?

    pdr
    Olo

  • 106. Data: 2004-06-21 20:47:35
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Po pierwsze popełnią przestępstwo bardzo łatwe do udowodnienia. Skoro sami
    > twierdzą, ze gapowiczka skasowała bilet na ich widok, to jak mogli
    > przystąpić wcześniej do kontroli, niż ją zauważyli.

    Myślę, że jeśli będa mieli odrobinę oleju w głowie to nic takiego nie
    stwierdzą - po prostu zaczęli spisywać a ona skasowała. I to będzie
    oficjalna wersja - a niech ona dowodzi że było inaczej.

    > reasumując, takie rzeczy, jak czas na protokole są w tej sytuacji żadnym
    > dowodem. Już lepszym są zeznania kontrolerów.

    No jest chyba oczywiste, że owe zeznania potwierdzą ustalenia protokołu.

    pdr
    Olo

  • 107. Data: 2004-06-21 21:08:58
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Jeśli trwało to całą odległość między przystankami a nawet dłużej to tak.

    Nie możesz pomijać tego że kierowca mógł odmówić sprzedaży między
    przystankami.

    KG

  • 108. Data: 2004-06-21 21:10:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Nie tak dawno grupa Romów (nota bene zajmujacych się sprzataniem placu
    > targowego) ujęła w pościgu sprawcę podrzucenia woreczka ze śmieciami.

    I przekazała niezwłocznie policji? :)

    KG

  • 109. Data: 2004-06-21 21:11:11
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Myślę, że jeśli będa mieli odrobinę oleju w głowie to nic takiego nie
    > stwierdzą - po prostu zaczęli spisywać a ona skasowała. I to będzie
    > oficjalna wersja - a niech ona dowodzi że było inaczej.

    Nie powinni aby zablokować kasowników?

    > No jest chyba oczywiste, że owe zeznania potwierdzą ustalenia protokołu.

    A to już będzie kolejne przestępstwo.

    KG

  • 110. Data: 2004-06-22 04:20:25
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 cze o godzinie 22:47, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Myślę, że jeśli będa mieli odrobinę oleju w głowie to nic takiego nie
    > stwierdzą - po prostu zaczęli spisywać a ona skasowała. I to będzie
    > oficjalna wersja - a niech ona dowodzi że było inaczej.

    No tak, dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie - takie jest Twoje
    modus operandi ??
    Masz trochę oleju /LOL/ i łapiesz naiwnych - prawda?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany