  • 111. Data: 2004-06-22 09:14:58
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Jeśli trwało to całą odległość między przystankami a nawet dłużej to tak.

    ta Pani kiedy autobus dojezdzal do drugiego przystanku skasowala bilet, a
    mowimy
    wlasnie o tej osobie, wiec nie krec.

    :
    : No to wtedy jest 8 sek, no dobra, 12 - ale na pewno nie 2-3 minuty
    potrzebne
    : na pokonanie odległości między przystankami. Pamiętajmy, że jednak
    większość
    : pasażerów to osoby korzystające z biletów nie wymagających kasowania bądź
    : wręcz uprawnione do bezpłatnego przejazdu.

    kupila kanrnet, mowimy i tej konkretnej osobie!

    P.

  • 112. Data: 2004-06-22 09:17:03
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
    : > Mozesz rozwinąc?
    : >
    :
    : tak chetnie. kontrolerzy to kurwy.
    :

    dokladnie.. tylko nie syp nazwiskami , nie daj mu tej satysfakcji.

    P.

  • 113. Data: 2004-06-22 10:00:00
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie możesz pomijać tego że kierowca mógł odmówić sprzedaży między
    > przystankami.

    Ale nie mógł odmówić tej sprzedaży na przystanku. Dlaczego więc pasażerka
    czekała z zakupem aż ruszy?

    pdr
    Olo

  • 114. Data: 2004-06-22 10:01:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie powinni aby zablokować kasowników?

    Przecież cały czas mówimy o sytuacjach, w których ktoś ewidentnie skasował
    bilet na widok kontrolerów zanim zdążyli zablokować kasowniki.

    pdr
    Olo

  • 115. Data: 2004-06-22 10:01:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Masz trochę oleju /LOL/ i łapiesz naiwnych - prawda?

    Nie - mam trochę oleju i łapię złodziei.

    pdr
    Olo

  • 116. Data: 2004-06-22 11:06:54
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Nie - mam trochę oleju i łapię złodziei.

    ten idiota mnie zadziwia. od czterech dni pierdoli od rzeczy a wy z nim
    dyskutujecie. w krakowie dalibysmy mu szkole.

  • 117. Data: 2004-06-22 13:32:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "HardwireD" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    > tak chetnie. kontrolerzy to kurwy.

    A ty jesteś menelem. Kto cię do kompa chamski buraku dopuścił???

  • 118. Data: 2004-06-22 13:34:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > ten idiota mnie zadziwia. od czterech dni pierdoli od rzeczy a wy z nim
    > dyskutujecie. w krakowie dalibysmy mu szkole.

    Z tobą niewychowany, chamski buraku nikt nie dyskutuje.Zauważyłeś to
    kmiotku?

  • 119. Data: 2004-06-22 14:43:33
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 cze o godzinie 12:01, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Nie - mam trochę oleju i łapię złodziei.

    Wyciąłeś bardzo istotny fragment - dlatego teraz /rozmyło/ się główne
    przesłanie z Twojego poprzedniego posta. Pozwolę sobie go jednak zacytować:

    Co to ma znaczyć według Ciebie? Według mnie to po prostu nic innego jak
    ubeckie, stalinowskie podejście do ludzi. Po prostu te fi...y kontrolerzy,
    mają tylko kombinować jak tu udu....ć każdego pasażera który tylko nie jest
    mądrzejszy od nich.
    Ale co Ty możesz wiedzieć o poprzednich czasach, srałeś jeszcze do
    piaskownicy wtedy.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 120. Data: 2004-06-22 14:46:35
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > A ty jesteś menelem. Kto cię do kompa chamski buraku dopuścił???

    a ty tez kurwa. i do tego spoleczniak. tepie takich .