  • Data: 2008-02-14 12:31:03
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 14, 11:33 am, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>
    wrote:
    Następnego dnia... to mogli np. uciec albo dowiedzieć, ze
    > Policjia ich namierzyła i byłoby po sprawie. A uzbrojonych ludzi
    > najbezpieczniej dla otoczenia zatrzymuje się jak sądze w ich domu, a nie
    > następnego dnia w centrum miasta.

    Ja nie mowie o nastepnym dniu. ja mowie o atekach czekajacych pietro
    wyzej. Gazownik wchodzi, wychodzi mowi co i jak i ruszaja albo
    grzecznie pukaja. Nie wchodzi to wtedy z kopyta traktuja drzwi.
    Wspomniana Magdalenka to doskonaly przyklad tego ze bezmozgi
    organizuja akcje. Przestepcy wiedza ze policja nie przychodzi w bialy
    dzien a z rana wiec pewnie taki prowadza tryb zycia ze o tej 6 rano sa
    rozbudzeni i odbezpieczona bron trzymaja za paskiem. Poza tym
    przyznasz chyba ze jesli przez judasza widzisz panow na czarno z mp5 i
    krzyczacych policja to albo puscilbys serie przez drzwi i probowal
    ucieczki albo zaryglowal drzwi i uciekal. Facet ktory otwiera drzwi
    policji i jest poszukiwany albo jest idiota albo jest tak zaspany ze
    nie stwarza zagrozenia. To samo tyczy sie kobiety w stroju nocnym.