  • Data: 2008-02-14 17:06:40
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "I>onrad" <o...@n...tv> wrote
    > Od dawna wiadomo ze do tych oddzialow trafiaja niezrownowazone psychicznie
    > jednostki, pewnie jakby nie policja mordowali by ludzi jako bandyci albo

    To nie jest kwesia ludzi tylko sytuacji. Tak jak normalny człowiek wynosi
    dziewczynke z pożaru i mówi potem, nie wiem jak ja to zrobiłem. To niestety
    może działać też w drugą stronę: stając przed bandytami i działając pod
    presją sekund, mając na uwadze, że w każdej chwili ktoś może strzelić ci w
    łeb człowiek działa inaczej niż zwykle.
    Poza tym to też kwestia wielu mechanizmów psychologicznych, które dzięki
    mundurom, kominiarkom wyzwalają pewien etos przewagi sprzyjający
    brutalności.