  • Data: 2008-02-14 16:34:40
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie jestem lekarzem, ale coś nie za bardzo
    > mi się to podoba, że osoba ze złamanym kręgosłupem podpisuje spokojnie
    > protokół i idzie sobie do lekarza.

    Znam przypadek kiedy chłopak skoczył na główkę, przywalił głową w dno, po
    powrocie z jeziora poszedł na wszelki wypadek do lekarza, okazało się że ma
    zmiażdżony krąg czy dwa. Od wypadku do lekarza minęło około tygodnia.

    > Tam lekarz ją bada i dopiero po pewnym
    > czasie nagle dochodzi do wniosku, że ma złamany kręgosłup.

    Przecież to się robi na podstawie prześwietlenia. A klisze się potrafią
    troche wywoływać, zwłaszcza w co bardziej zabytkowych przychodniach.

    p. m.