  • Data: 2008-02-14 15:20:40
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Przykre, tym nie mniej coś nie za bardzo wiarygodne.

    Nie pisz takich komentarzy, bo pojawią się podejrzenia, że niewiarygodne
    dla Ciebie jest to co niewygodne.

    > Skoro im otworzył
    > drzwi, to po kiego grzyba mieli by go bić. Pewnie wzorem niektórych
    > grypowiczów próbował z nimi dyskutować na temat praw obywatelskich.

    Przykro mi Robercie, ale w ogóle nie rozumiem o czym Ty do nas
    rozmawiasz. No i co z tego, że dyskutowali? Jakie to ma znaczenie w
    stosunku do zajścia? W szczególności do:
    - uderzenia kobiety kolbą w twarz?
    - uderzenia mężczyzny (chyba kolbą) w plecy?

    > Vide motocyklista nie zatrzymujący się *dla grandy*.

    A to już Twoja własna inwencja Ci to podpowiada.

    > W przeważającej większości wypadków, gdy nie chodzi o poważną sprawę
    > policjant będzie tłumaczył i przekonywał, ze ma prawo dokonać
    > przeszukania, a przeszukiwanemu jedynie przysługuje prawo do skargi. Ale
    > czasem nie ma takiej możliwości i egzekwuje prawo z całą stanowczością.

    Ta stanowczość naruszyła prawo. Użyto środków niewspółmiernych do sytuacji.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.