  • Data: 2008-02-14 16:43:08
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobnie jak w poznaniu specjalisci od mokrej roboty zabili jednego a
    > drugiego ciezko ranili.
    >
    > Od dawna wiadomo ze do tych oddzialow trafiaja niezrownowazone
    > psychicznie jednostki, pewnie jakby nie policja mordowali by ludzi jako
    > bandyci albo najemnicy.

    Czytałem kiedyś artykuł - chyba w polskim Newsweeku - o naborze do
    wszelkiego rodzaju "sił specjalnych". Tam trafiają i muszą trafiać
    właśnie jednostki niezbyt stabilne psychicznie, mające tendencje do
    życia na krawędzi (które następnie przełożeni muszą stale bardzo ściśle
    kontrolować i okiełznywać), gdyż normalni ludzie sobie po prostu nie
    radzą psychicznie. Takie realia pracy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com