  • 21. Data: 2003-03-24 22:42:06
    Temat: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > dałem Ci adres do miejsca, gdzie mogłeś mnie zastać o umówionej godzinie
    > nie skorzystałeś, trudno
    > EOT

    Po pierwsze - nie było Cię tam wtedy.
    Po drugie - masz ostatnią szansę byśmy załatwili to osobiście.
    Poproszę o Twój adres do domu lub do pracy, jeżeli go teraz nie otrzymam
    uznam Cię za tchórza i postąpię zgodnie z radą dziadka.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 22. Data: 2003-03-25 05:41:09
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Po pierwsze - nie było Cię tam wtedy.

    byłem.. no, chyba że jesteśmy w innych strefach czasowych.

    > Po drugie - masz ostatnią szansę byśmy załatwili to osobiście.

    i tak nie przyjdziesz. Dam Ci adres do domu, a Ty powiesz że tego domu
    nie ma, albo że mnie tam nie ma.

    > Poproszę o Twój adres do domu lub do pracy, jeżeli go teraz nie otrzymam
    > uznam Cię za tchórza i postąpię zgodnie z radą dziadka.

    znowu grozisz?

    EOT!
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2003-03-25 06:23:15
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    > byłem.. no, chyba że jesteśmy w innych strefach czasowych.

    > i tak nie przyjdziesz. Dam Ci adres do domu, a Ty powiesz że tego domu
    > nie ma, albo że mnie tam nie ma.

    > znowu grozisz?
    >
    > EOT!
    > --
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Why you drink and drive if you can smoke and fly?

    Panowie po co ta cała śmieszna dyskusja na grupie? ;-)

  • 24. Data: 2003-03-25 10:08:24
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Policja albo do Ciebie przychodzi i legitymując się dokonuje czynności,
    > rozpoznania, przesłuchania, rozpytania itp. albo przysyła Tobie wezwanie
    aby
    > się stawić...

    No jak pomyślałem później, to fakt, ale na gorąco nie pomyślałem za bardzo.
    Chyba się pokażą w necie ogłoszenia, że gorąca brunetka... za sponsoring
    zrobi i nr tel.
    Jacek

  • 25. Data: 2003-03-25 17:40:17
    Temat: Policja do mnie dzwoniła?
    Od: Artur <a...@j...net>

    om.pl] On
    > Behalf Of Elita.pl
    > Posted At: Monday, March 24, 2003 3:42 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Policja do mnie dzwoniła?
    > Subject: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    >
    > to publicznie na swoich stronach hełpi się publikowaniem
    > listów z włamania na
    > pocztę
    > Interii i... chodzi sobie od ponad roku spokojnie po ulicach
    > bo prokuratura
    > i policja ma ponoć chwilowo pilniejsze sprawy niż jakiś tam haker.

    Arnoldzie Buzdyganie, policja nie jest instytucja opiekuncza, która
    zajmuje się zaspokajaniem zachcianek paranoikow. W tym celu powolane sa
    zupelnie inne jednostki takie jak na przyklad szpital psychiatryczny,
    jednak w dobie kolejnej reformy sluzby zdrowia, można domniemywac, iż
    faktycznie mogli nie zauwazyc pojedynczego przypadku.
    W zwiazku zas z twoim notorycznym uchylaniem się od spelnienia obietnicy
    "dania lekcji" (co jak domniemuje jest grozba pobicia), mimo, iż
    wielokrotnie podawalem ci miejsca, w których będę oczekiwal na jej
    spelnienie, informuje, ze po raz kolejny zostales uznany za osobe
    pozbawiona honoru oraz elementarnej godnosci, co jak sadze i tak jest
    bez znaczenia dla twojej przyszlosci.
    W tym swietle, jakiekolwiek roszczenia wobec osoby podpisujacej się
    "scream" sa pozbawione nie tylko podstaw moralnych, ale i sensu.
    Dodatkowo informuje, iż mimo, ze sam twierdzisz "Tchórzy daje się do
    wybatożenia lub wychędożenia swoim parobkom", nie oddam cie do
    wybatozenia (szkoda energii batożącego), ani do wychedożenia (straty
    moralne chędożącego mogly by być znaczne, o potencjalnych zagrozeniach
    zdrowia fizycznego nie wspominam).
    A.