    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Policja do mnie dzwoniła?
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Tue, 25 Mar 2003 18:40:17 +0100

    > From: d...@p...onet.pl@dial239.poznan.tktelekom.pl
    > [mailto:d...@p...onet.pl@dial239.poznan.tktelek
    om.pl] On
    > Behalf Of Elita.pl
    > Posted At: Monday, March 24, 2003 3:42 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Policja do mnie dzwoniła?
    > Subject: Re: Policja do mnie dzwoniła?
    >
    > to publicznie na swoich stronach hełpi się publikowaniem
    > listów z włamania na
    > pocztę
    > Interii i... chodzi sobie od ponad roku spokojnie po ulicach
    > bo prokuratura
    > i policja ma ponoć chwilowo pilniejsze sprawy niż jakiś tam haker.

    Arnoldzie Buzdyganie, policja nie jest instytucja opiekuncza, która
    zajmuje się zaspokajaniem zachcianek paranoikow. W tym celu powolane sa
    zupelnie inne jednostki takie jak na przyklad szpital psychiatryczny,
    jednak w dobie kolejnej reformy sluzby zdrowia, można domniemywac, iż
    faktycznie mogli nie zauwazyc pojedynczego przypadku.
    W zwiazku zas z twoim notorycznym uchylaniem się od spelnienia obietnicy
    "dania lekcji" (co jak domniemuje jest grozba pobicia), mimo, iż
    wielokrotnie podawalem ci miejsca, w których będę oczekiwal na jej
    spelnienie, informuje, ze po raz kolejny zostales uznany za osobe
    pozbawiona honoru oraz elementarnej godnosci, co jak sadze i tak jest
    bez znaczenia dla twojej przyszlosci.
    W tym swietle, jakiekolwiek roszczenia wobec osoby podpisujacej się
    "scream" sa pozbawione nie tylko podstaw moralnych, ale i sensu.
    Dodatkowo informuje, iż mimo, ze sam twierdzisz "Tchórzy daje się do
    wybatożenia lub wychędożenia swoim parobkom", nie oddam cie do
    wybatozenia (szkoda energii batożącego), ani do wychedożenia (straty
    moralne chędożącego mogly by być znaczne, o potencjalnych zagrozeniach
    zdrowia fizycznego nie wspominam).
    A.