  • 91. Data: 2023-01-10 12:02:43
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Olin pisze:

    > Internety powiadają, że od 1991.

    tak, ale:

    > W Polsce obowiązek montażu pasów przy przednich siedzeniach pojawił się
    > w 1972 r., a w 1983 r. wprowadzono przepis o ich obowiązkowym zapinaniu
    > poza terenem zabudowanym. W 1991 r. obowiązek zapinania pasów zaczął
    > obowiązywać również w terenie zabudowanym a także objął jadących na
    > tylnej kanapie jeśli były tam pasy (obowiązkowo musiały być jedynie
    > przygotowane punkty do ich mocowania).

    *jeśli były tam pasy*

  • 92. Data: 2023-01-10 13:50:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-10 o 12:02, Andrzej Kłos pisze:

    > tak, ale:

    > *jeśli były tam pasy*

    Dlatego tak głośno myślę, z którego roku produkcji
    musiało by być auto, żeby nie było konstrukcyjnie pasów z tyłu?

  • 93. Data: 2023-01-10 19:16:28
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    cef pisze:

    > Dlatego tak głośno myślę, z którego roku produkcji
    > musiało by być auto, żeby nie było konstrukcyjnie pasów z tyłu?

    ciekną te informacje, ledwo, ledwo ciurkają...

  • 94. Data: 2023-01-10 19:34:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2023 o 11:09, Olin pisze:

    > Widocznie julkom spodobały się dowcipy o stawianiu koguta i jeszcze chciały
    > się na kulsonariacie pobawić granatnikiem.

    Granatami i na kulsonariacie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-01-10 19:36:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2023 o 11:13, Olin pisze:

    > Stan zdrowia kulsonów niezbyt rozpala moją ciekawość. Chodzi o to, że do
    > nich karetka dojechała, a dziewczyny musiały same jechać na pogotowie.
    > Jedna ma złamaną kość nosowo-czaszkową z przemieszczeniem.

    I co najlepsze ją ze szpitala wypuścili i wróciła następnego dnia.
    Jeszcze się okaże że to nie od wypadku było i nie ma uszkodzenia ciała
    powyżej siedmiu dni - można się rozejść;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 96. Data: 2023-01-10 19:43:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2023 o 11:21, J.F pisze:

    > W pierwszej mysli pewnie tak.
    >
    > Ale ale ... ciec służbowy. To do "przejetego szpitala" pasuje.

    Nikt się cieciem specjalnie nie przejmował. Załoga karetki wzięła go i
    traktowała jak normalnego pacjenta. Zresztą mieli tam taki pożar w
    burdelu, że nikt tego nie ogarniał pewnie.

    > Chyba, ze szpital wcale nie "przejęty", tylko "SOR zamkniety"
    > bo SP szuka wąglika czy co tam podejrzewają.

    Jak mam wierzyć kulsonom albo dziennikarzom to wierzę raczej dziennikarzom:P

    To niech dementują w ogólnopolskich.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2023-01-11 15:33:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Jan 2023 19:43:42 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > burdelu, że nikt tego nie ogarniał pewnie.

    > Jak mam wierzyć kulsonom albo dziennikarzom to wierzę raczej dziennikarzom:P

    A pamietasz Radio Erewań? Przejety, zamkniety - a co to za roznica :-)

    Czyli co - najpierw szpital "przejeli", potem wezwali strazakow, i SOR
    zamkneli ?
    A czasu starczylo?

    Chyba, ze pismaki jakis dokument publikują, czy choc cytują.

    > To niech dementują w ogólnopolskich.

    Ale to nadal nie wiemy, czy pismaki cos zmyslily, czy kulsony
    przeoczyly, a moze gdzies po srodku prawda lezy, i akurat "milczenie
    jest złotem".
    A może rzecznik dementi smaży, ale tydzien musi potrwać.

    Na razie to komendant mial trafic na komisje sejmową, ale tajną.
    No bo "śledztwo w toku", co jest znakomitym uzasadnieniem :-)

    J.

  • 98. Data: 2023-01-11 19:10:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2023 o 15:33, J.F pisze:

    > A pamietasz Radio Erewań?

    Jak już jesteśmy przy dowcipach, to bardziej popularne były o
    milicjantach. Naromiast kulsoni niedorzecznik jest naturalnym
    połączeniem "zalet" radia erweań i kulsonerii:P

    > Czyli co - najpierw szpital "przejeli", potem wezwali strazakow, i SOR
    > zamkneli ?

    Tak podejrzewam - najpierw wpadli bez żadnego trybu, a potem jak się
    zorientowali że w zasadzie to wypadałoby mieć jakieś uzasadnienie to
    zadzwonili po strażaków i tyle. Żadnego wąglika nie było:P

    > Chyba, ze pismaki jakis dokument publikują, czy choc cytują.

    Brejza coś publikował - na pewno "wywiad" ze jakimś strażakiem
    rzecznikiem? że odwołali ich z komendy głównej a potem było zgłoszeie o
    proszku i stąd strażacy na wołoskiej.

    > Ale to nadal nie wiemy, czy pismaki cos zmyslily, czy kulsony
    > przeoczyly, a moze gdzies po srodku prawda lezy, i akurat "milczenie
    > jest złotem".

    Zasadniczo wiemy. Doświadczenie uczy że w takich sprawach kulsony kłamią
    zawsze. Pozostaje otwarta kwestia dziennikarzy i tu jest dokładnie na
    odwrót - jak jest jakaś draka z kulsonami to okazuje, że że co do ogółu
    dziennikarze zawsze mają rację - co najwyżej się w szczegółach mylą a
    nie tak jak kulsony zasadniczo:P

    > A może rzecznik dementi smaży, ale tydzien musi potrwać.

    To niech zatrudnią takiego co pracuje. Zresztą - minęły już trzy
    tygodnie chyba jak nie więcej?

    > Na razie to komendant mial trafic na komisje sejmową, ale tajną.
    > No bo "śledztwo w toku", co jest znakomitym uzasadnieniem :-)

    Tak jakby oni uzasadnienia potrzebowali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2023-01-11 22:42:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 09.01.2023 o 15:15, Andrzej Kłos pisze:

    > A może Animka jest w ciąży? Nie przypuszczam, ale jak ma udowodnić
    > kontrolujący, że nie jest? Bo mówi, że jest?
    >
    > Albo auto nie jest wyposażone fabrycznie w pasy na tylnych siedzeniach?

    Jechalam nieraz taksówką na tylnym siedzeniu i nie zapinałam. Tam nawet
    chyba pasów nie bylo. Z Na tylnych siedzeniach nie zapina się pasów.
    Jechałam radiowozem, podwiźxli mnie policjanci z komisariatu, żeby
    sprawdzić zamek, bo złodziej mi się włamał i też żadnych pasów nie
    zapinałam. Nawet nie patrzylam czy sa, bo byłam zdenerwowana.

    --
    animka

  • 100. Data: 2023-01-11 23:45:28
    Od: Kazik Kaz <k...@p...onet.pl>

    W dniu 3.01.2023 o 19:45, J.F pisze:

    > No chyba, ze jednak sprawe wyjasni prokurator.
    >

    > J.

    No to może wypowiedziałby się w tej sprawie sędzia sTuleka?
    Kazik