  • 81. Data: 2023-01-09 11:13:11
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 17:29:58 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale jest "nic sie nie stało".

    Stan zdrowia kulsonów niezbyt rozpala moją ciekawość. Chodzi o to, że do
    nich karetka dojechała, a dziewczyny musiały same jechać na pogotowie.
    Jedna ma złamaną kość nosowo-czaszkową z przemieszczeniem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 82. Data: 2023-01-09 11:15:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 5 Jan 2023 17:44:27 +0100, J.F napisał(a):

    > A swoją drogą, ze też kulsony nie wymyslily na szybko chocby
    > "wiezlismy na komisariat celem spisania zeznan".

    Bo spisali na miejscu, a potem się ociągali i czekali aż odjadą strażacy
    zanim dziewczyny zaczęły ich molestować, że koniecznie chcą do radiowozu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 83. Data: 2023-01-09 11:21:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Jan 2023 21:14:17 +0100, Shrek wrote:

    > "nie wymagał pomocy":P

    No i moze w czasie obserwacji nie wymagal pomocy :-)

> [...]
    > zanim wstępny wywiad przeprowadzili.

    > Wszyscy zajęli się granatnikowem a sanitariusze w zamieszaniu ciecia z
    > sprzed kulsonariatu podpierdolili;) Dobrze że się wylizał, bo znów
    > byłoby na nich.

    > Cieć jest już ustawiony. Może za kilka lat (jak pójdzie na emkę po 40)
    > to wywiadami będzie dorabiał;)

    > A jaki sens miało odpierdalanie granatnika w gabinecie komendanta? Oni
    > pewnie na prawdę myśleli że to zamach na komendanta. No przecież nawet
    > ci ci go znali nie wpadliby na pomysł, że stało się to co się naprawdę

    W pierwszej mysli pewnie tak.

    Ale ale ... ciec służbowy. To do "przejetego szpitala" pasuje.

    Chyba, ze szpital wcale nie "przejęty", tylko "SOR zamkniety"
    bo SP szuka wąglika czy co tam podejrzewają.

    > Łod tego som łone, żeby ogarniać. Tych ogólnopolskich to ile masz.
    > Gazetę, rzepę, nasz dziennik, wp, znów gazetę interię no i ten tvn;)
    > Nawet po wystrzale z granatnika ogarniesz na palcach dwóch rąk;)

    Polsat, RMF, onet, wp, interię ... a kto powiedzial, ze tylko
    ogolnopolskie sie liczą?

    W dodatku bywa tak, ze google duplikuje niektore strony lokalne

    np
    https://gazetawroclawska.pl/
    https://gazetakrakowska.pl/

    cos z pierwszej
    https://gazetawroclawska.pl/upiorna-latarnia-we-wroc
    lawiu-staje-sie-hitem-internetu-wyglada-jak-z-obrazo
    w-beksinskiego-zdjecia/ar/c8-17184407

    ale mozesz tez
    https://gazetakrakowska.pl/upiorna-latarnia-we-wrocl
    awiu-staje-sie-hitem-internetu-wyglada-jak-z-obrazow
    -beksinskiego-zdjecia/ar/c8-17184407
    https://gazetakrakowska.pl/zdjecia/ar/c8-17184407
    czy nawet
    https://gazetakrakowska.pl/zdjecia/ar/17184407

    > TVpis przepuści okazję, żeby przyłapać michnika na kłamstwie?

    TVPiS klamie :-)

    > Skaranie boskie;)

    > No i zawsze okazuje się że jednak coś ma na sumieniu;)

    J.

  • 84. Data: 2023-01-09 13:39:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Jan 2023 11:13:11 +0100, Olin wrote:

    > Stan zdrowia kulsonów niezbyt rozpala moją ciekawość. Chodzi o to, że do
    > nich karetka dojechała,

    Nie wiadomo czy dojechala, czy to wymysl dziennikarzy,
    nie wiadomo kto wezwal, itp.
    Tak naprawde to bardzo niewiele wiemy.

    >a dziewczyny musiały same jechać na pogotowie.

    No jak ich kulsony pogonily, żeby sie nie wydało, że je wiezli,
    to nie dziwne :-)

    > Jedna ma złamaną kość nosowo-czaszkową z przemieszczeniem.

    No i prokurator cos tam smaży na temat "nieudzielenia pomocy".

    Co wysmaży, i co mu każe Ziobro zostawic - pewnie sie nie dowiemy,
    a jesli nawet, to za rok, moze dwa ...
    Za rok moze byc inny PG, i okregowi, i ciekawe co z tego wyjdzie :-)

    Pytanie jak z tymi pasami u dziewczyn, i kto jest winny nie zapiecia -
    pasazer, kierowca ... chyba oboje :-)

    J.

  • 85. Data: 2023-01-09 15:05:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jan 2023 13:39:53 +0100, J.F napisał(a):

    > Pytanie jak z tymi pasami u dziewczyn, i kto jest winny nie zapiecia -
    > pasazer, kierowca ... chyba oboje :-)

    Mandat powinni zapłacić i kierowca, i pasażer z niezapiętymi pasami.
    Kierowca dostaje jeszcze 5 punktów karnych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2023-01-09 15:15:58
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dawid Rutkowski pisze:

    > No to przy kontroli beknie ten, co cię wozi - i moźliwe, że ty również.
    > Ew. podwójnie, bo niezły stary grat, co nie protestuje, jak wyczuwa tyłek, a pasa
    zapiętego nie.

    A może Animka jest w ciąży? Nie przypuszczam, ale jak ma udowodnić
    kontrolujący, że nie jest? Bo mówi, że jest?

    Albo auto nie jest wyposażone fabrycznie w pasy na tylnych siedzeniach?

  • 87. Data: 2023-01-09 16:25:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-09 o 15:15, Andrzej Kłos pisze:

    > Albo auto nie jest wyposażone fabrycznie w pasy na tylnych siedzeniach?

    Który to musiałby by być rok produkcji, żeby nie było punktów
    mocowania pasów? Bo obowiązek zapinania z tyłu jest chyba od 30 lat.

  • 88. Data: 2023-01-09 20:02:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 9 stycznia 2023 o 15:14:41 UTC+1 Andrzej Kłos napisał(a):

    > A może Animka jest w ciąży? Nie przypuszczam, ale jak ma udowodnić
    > kontrolujący, że nie jest? Bo mówi, że jest?

    Może to przyświecało pisiorom przy wprowadzaniu "rejestru ciąż"?
    Coś mi się "Droga na Zaleszczyki" przypomina...

  • 89. Data: 2023-01-09 20:04:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 9 stycznia 2023 o 16:25:37 UTC+1 cef napisał(a):
    > Który to musiałby by być rok produkcji, żeby nie było punktów
    > mocowania pasów? Bo obowiązek zapinania z tyłu jest chyba od 30 lat.

    30 to chyba przesada, ale ja pamiętam, że były jeszcze długo przed wprowadzeniem tego
    nakazu (a nawet nakazu zapinania z przodu) samochody już miały pasy z tylu. Nawet
    polskie.

  • 90. Data: 2023-01-10 11:42:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jan 2023 16:25:34 +0100, cef napisał(a):

    > obowiązek zapinania z tyłu jest chyba od 30 lat

    Internety powiadają, że od 1991.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek