  • 31. Data: 2004-09-24 16:57:07
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    news:cj19o0$hkn$1@opal.icpnet.pl...

    > (że o różnej maści chamskich SQLwysynach nie wspomnę;)

    Pietnowanie homofobów nie jest chamstwem. Jest walka o wolnosc pogladów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 32. Data: 2004-09-24 18:28:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości

    > Pietnowanie homofobów nie jest chamstwem. Jest walka o wolnosc pogladów.

    Narzucanie się ze swoim pedalstwem na grupie nie związanej ze zboczeniami
    albo w wątku z pedałkami nie związanym jest sqlwesyństwem.Pędź już stąd
    Panie Geju, nikt cię tu nie chce.

    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2004-09-24 19:56:06
    Temat: Re: fotoradar
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    Artykuł 78 pkt.4 Kodeksu Drogowego mówi:

    > 4. Właœciciel lub posiadacz pojazdu jest obowišzany wskazać na żšdanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania
    > w oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i
    > wiedzy przez nieznanš osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    A gdyby wskazać dwie osoby, które wspólnie podróżowały i które zgodnie
    przyznają się, że to bez wątpienia one prowadziły, ale na zmianę i nie są w
    stanie powiedzieć kto popełnił wykroczenie...?
    Takie dywagowanie, ale rozwiazanie, a raczej jego brak może być ciekawe...
    Pozdrawiam, Paweł

  • 34. Data: 2004-09-25 05:11:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Narzucanie się ze swoim homofobstwem na grupie nie związanej ze zboczeniami
    jest niezdarnie ukrytym odsłanianiem swoich skłonności homoseksualnych.
    Pędź już stąd, bo potrzebny ci psychoterapeuta a nie internet.

    PS "Usunąłem to" wedle zalecenia. Ukrytemu homoseksualiście-homofobowi
    troche ofert na viagrę się chyba przyda?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 35. Data: 2004-09-25 05:13:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Paweł" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A gdyby wskazać dwie osoby, które wspólnie podróżowały i które zgodnie
    > przyznają się, że to bez wątpienia one prowadziły, ale na zmianę i nie są
    > stanie powiedzieć kto popełnił wykroczenie...?

    Bardzo rozsądna interpretacja. Pójdzmy dalej. Prowadzila na zmiane para
    bliźniaków jednojajowych. Nawet doklade zdjecie z fotoradaru nie okresla
    jednoznacznie sprawcy. A co, jak jada trojaczki ? :-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 36. Data: 2004-09-25 13:55:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Narzucanie się ze swoim homofobstwem na grupie

    Wskaż tępy pedałku miejsce gdzie się narzucam?
    *Plonk* (szkoda na takiego młota klawiatury).
    Od tej pory szczekasz w próżni więc nie sil się na "intelygentnom"
    odpowiedź.

  • 37. Data: 2004-09-25 18:33:54
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    A najprościej kupić folię polaryzującą, załozyć na tablicę i mogą nam wtedy...
    Pozdrowienia - P

  • 38. Data: 2004-09-27 15:50:52
    Temat: Re: homofob
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

  • 39. Data: 2004-09-27 16:31:41
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/25/2004 7:13 AM, SQLwysyn wrote:
> [...]
    > bliźniaków jednojajowych. Nawet doklade zdjecie z fotoradaru nie okresla
    > jednoznacznie sprawcy. A co, jak jada trojaczki ? :-)

    Pewien sąd skazał pacjenta na śmierć przez ścięcie. Pacjent podniósł
    wrzask, że miał obiecane, że jak sie przyzna, to będzie miał wyrok
    zmniejszony o połowę.
    Sąd na to: - dobrze utniemy panu pół głowy.

    Dobrowolne oddanie komuś pojazdu, sczególnie, gdy nie można stwierdzić,
    czy jest trzeźwy, czy wogóle ma prawo jazdy etc. nie świadczy o rozsądku
    i nie może stanowić okolicznosci łagodzącej.
    Jeżeli dwie prowadzące na przemian osoby nie są w stanie stwierdzić,
    kiedy która prowadziła i kto kiedy naruszył przepisy ruchu drogowego, to
    można zasadnie domniemywać, że ich stan nie pozwalał na prowadzenie
    pojazdu lub, że łamią przepisy na tyle nagminnie, że nie potrafią
    wskazać która i kiedy i gdzie prowadziła i co robiła.

    Eksloatując wątek "nieznanego sprawcy" można sprowokować ustawodawce do
    inucjatywy legislacyjnej, by np. w każdym autku była książeczka, co się
    kierowca do niej wpisuje, jak zasiada za kierownicą - a tego z pewnością
    nikt by sobie nie życzył.

    PZdr: Catbert

  • 40. Data: 2004-09-27 16:37:14
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/25/2004 8:33 PM, Paweł wrote:

    > A najprościej kupić folię polaryzującą, załozyć na tablicę i mogą nam wtedy...
    > Pozdrowienia - P

    Jeżeli pisząc "tablicę" masz na mysli tablice rejestracyjną, to
    dokonywanie w niej zmian i/lub przeróbek nie moze miec miejsca.
    Co innego, czy można za to zostać ukaranym - tj. czy skutecznie może
    zostać wykryte.

    Pzdr; Catbert