  • 41. Data: 2004-09-27 16:47:36
    Temat: Re: fotoradar
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 18:37:14 +0200, Catbert
    <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> wrote:

    >Jeżeli pisząc "tablicę" masz na mysli tablice rejestracyjną, to
    >dokonywanie w niej zmian i/lub przeróbek nie moze miec miejsca.
    *W* tablicy nie. Ale *przed* albo *na*?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 42. Data: 2004-09-27 21:47:28
    Od: "Paweł" <a...@p...onet.pl>

    > *W* tablicy nie. Ale *przed* albo *na*?
    No właśnie! To rodzaj cienkiej,zupełnie przezroczystej plexi, którą montuje
    się PRZED przednią tablica rejestracyjną np.po to żeby sie nie brudziła ;), a
    efekt polaryzacyjny "chroni" przed identyfikacją na podst. zdjęcia.
    Pozdrawiam -P.

  • 43. Data: 2004-09-28 08:22:46
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/27/2004 11:47 PM, Paweł wrote:

> [...]
    > się PRZED przednią tablica rejestracyjną np.po to żeby sie nie brudziła ;), a
    > efekt polaryzacyjny "chroni" przed identyfikacją na podst. zdjęcia.

    Rozumiem, że odwołujesz sie do talmudycznej interpretacji prawa - fakt,
    że coś nie dotyka tablicy, znaczy, że nie została przerobiona.
    W pewnych kulturach człowiek, w ogólnosci cokolwiek staje sie nieczyste
    przez dotyk - w chrześcjaństwie nie to jest "nieczyste" co do człowieka
    wchodzi, lecz co z niego "wychodzi" - więc myśl, zamiar, intencja i
    skutek, jaki osiąga.

    PZdr: Catbert

  • 44. Data: 2004-09-28 15:17:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli dwie prowadzące na przemian osoby nie są w stanie stwierdzić,
    > kiedy która prowadziła i kto kiedy naruszył przepisy ruchu drogowego, to
    > można zasadnie domniemywać, że ich stan nie pozwalał na prowadzenie
    > pojazdu lub, że łamią przepisy na tyle nagminnie, że nie potrafią
    > wskazać która i kiedy i gdzie prowadziła i co robiła.

    Daleko idaca nadinterpretacja.
    Jesli 2 osoby jada na zmiane na dlugiej trasie a od tego faktu minelo duzo
    czasu - maja prawo nie pamietac kto prowadzil na danym odcinku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 45. Data: 2004-09-29 08:55:09
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Pietnowanie homofobów nie jest chamstwem. Jest walka o wolnosc pogladów.

    Pietnowanie rzekomych homofobow jest homoterroryzmem.

    Boguslaw

  • 46. Data: 2004-09-29 16:50:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Pietnowanie rzekomych homofobow jest homoterroryzmem.

    Zbyt daleko idacy wniosek.
    Pietnowanie homofobów to dzialanie w imie wolnosci slowa. By walczyc o
    wolnosc slowa wystarczy byc normalnym czlowiekiem.

    A Leszek nie jest 'rzekomym' tylko prawdziwym homofobem o czym swiadczy ten
    post http://groups.google.com/groups?selm=c84p5r%24kkp%24
    1%40opal.icpnet.pl
    i dalszy wątek.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 47. Data: 2004-09-30 08:21:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Zbyt daleko idacy wniosek.

    Wg mnie nie.
    > Pietnowanie homofobów to dzialanie w imie wolnosci slowa.

    Nazywanie homofobami ludzi, ktorzy maja cos
    przeciw homoseksualistom to oszustwo.

    > By walczyc o
    > wolnosc slowa wystarczy byc normalnym czlowiekiem.

    Walka o wolnosc oszczerczego nazywania ludzi rzekomyymi homofobami
    nie swiadczy o byciu "normalnym czlowiekiem"

    > A Leszek nie jest 'rzekomym' tylko prawdziwym homofobem o czym swiadczy
> [...]

    ten post swiadczy o tym iz on uwaza homoseksualizm za zboczenie.
    Czy wolnosc slowa ma ograniczac mu swobode TEJ wypowiedzi ?

    Boguslaw

  • 48. Data: 2004-09-30 14:38:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > SQLwysyn pisze:

    1. prosba o niewyciąganie tłumoka z mojego KF (" Nie dyskutuj z idiotą bo
    inni mogą nie zauważyć różnicy" ;)))

    2. "kolega" Sqlwysyn jeszcze na tej grupie nigdy nic sensownego nie napisał
    a jego "wiedza" wskazuje na smarkatego, źle uczącego się gówniarza.

    Pzdr
    Leszek

  • 49. Data: 2004-09-30 17:04:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nazywanie homofobami ludzi, ktorzy maja cos
    > przeciw homoseksualistom to oszustwo.

    homofobia została zdefiniowana jako jedna z trzech poniższych postaw/opinii:
    -- strach przed homoseksualistami/homoseksualizmem
    -- nienawiść do homoseksualistów/homoseksualizmu
    -- uprzedzenia w stosunku do homoseksualistów objawiające się jako wrogie
    postawy, dyskryminacją oraz posiadaniem i wyrażaniem negatywnych stereotypów
    na temat homoseksualizmu i homoseksualistów

    Cos ci nie pasuje?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 50. Data: 2004-09-30 17:06:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy" ;)))

    Wiec dlatego z toba nie dyskutujemy homofobie.
    Dyskutujemy o tobie
    i twej chorobie.

    --
    SQLwysyn