  • 11. Data: 2007-09-08 13:34:21
    Temat: Re: Podsłuch w telefonie służbowyn.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał
    > Nagranie i "odsłuchanie" treści rozmowy prywatnej na telfon służbowy w
    > wyniku jawnie ogłoszonej polityki firmowej to jedno a "rozpowszechnianie"
    > treści takiej to już co innego.

    Rozpowszechnianie zahacza o prawo autorskie i ochronę dóbr osobistych w K.C.
    Natomiast twórca wątku pisał "ujawniane", nie wiemy dokładnie co przez to
    rozumie, jak sądzę chodzi o ujawnianie wewnątrz firmy, tzn. między
    pracownikami. Zakładając, że samo nagranie było legalne, należy się
    zastanowić czy ujawnienie nagrania poza osobę przesłuchującą jest
    dopuszczalne.

  • 12. Data: 2007-09-08 13:59:42
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> writes:

> [...]
    > pracownikami. Zakładając, że samo nagranie było legalne, należy się
    > zastanowić czy ujawnienie nagrania poza osobę przesłuchującą jest

    Zapewne zasadniczo nie, ale dokładne okoliczności *konkretnej* sprawy
    mogą (ale nie muszą) bardzo wiele zmienić.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Wymówka ludożerców: "człowiek to bydlę".

  • 13. Data: 2007-09-08 14:08:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał
    > Zapewne zasadniczo nie, ale dokładne okoliczności *konkretnej* sprawy
    > mogą (ale nie muszą) bardzo wiele zmienić.

    Pozostaje kwestia co ma zrobić ta jedna z tą wiedzą? A np. kierownictwo,
    jakaś dodatkowa komisja, audytorzy itp. nie mogą być informowani?

  • 14. Data: 2007-09-08 15:26:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fbtl02$e70$1@atlantis.news.tpi.pl daro <d...@w...pl>
    pisze:

    > prowadzimy dużo rozmów z
    > naszymi klijentami i zdarzały sie skargi na obsługę
    Nie dziwię się. Młot przyuczony do rozmów z "klijentem" z klientem sobie nie
    poradzi.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-09-08 16:06:44
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ujawnianie tresci rozmów i korespondecji jest zabronione.
    JaC

    -----

    > Jednak w ostatnim czasie wyszło na jaw że nasze rozmowy prywatne np z domu do
    któregoś kolegi z pracy są także
    przesłuchiwane, a tresci tych rozmów są póżniej ujawniane.

  • 16. Data: 2007-09-08 16:12:49
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał
    > Ujawnianie tresci rozmów i korespondecji jest zabronione.

    A jeśli korespondencja czy rozmowa jest skierowana do ciebie? Tutaj "ten
    trzeci" z firmy, któy odsłuchuje, skoro ma legalny dostęp do treści nie wiem
    czy nie może być traktowany jako ten co do niego jest skierowane.

  • 17. Data: 2007-09-08 16:15:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
    > A jeśli korespondencja czy rozmowa jest skierowana do ciebie? [..]

    W normalnym kraju oczywiste, że tak.
    Ale u nas sąd potrafi wydać totalnie absurdalne orzeczenie i tak wg
    pewnej wrocławskiej sędzi - jak pokażesz komuś list do Ciebie skierowany
    to - UWAGA! - łamiesz tajemnicę telekomunikacyjną.

    Tudzież masz inny wyrok, że strony www trzeba rejestrować. ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 18. Data: 2007-09-08 16:21:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał

> [...]
    > wrocławskiej sędzi - jak pokażesz komuś list do Ciebie skierowany to -
    > UWAGA! - łamiesz tajemnicę telekomunikacyjną.

    Ale to chyba jakiś błąd w sztuce?;)

  • 19. Data: 2007-09-08 16:26:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:
    > Ale to chyba jakiś błąd w sztuce?;)

    I cóż z tego?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 20. Data: 2007-09-08 16:33:55
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Arek <a...@e...net> writes:

    > I cóż z tego?

    "Durne" wyroki trafiają się *czasem* w każdym kraju, straszno robi się
    dopiero jak są one (zbyt) częste lub podtrzymane w apelacji.

    P.S. Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Trzeba zakończyć z fałszywą grą, w której ludzie udają, że pracują,