  • 21. Data: 2007-09-08 17:28:57
    Temat: Re: Podsłuch w telefonie służbowyn.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:
    > "Durne" wyroki trafiają się *czasem* w każdym kraju, straszno robi się
    > dopiero jak są one (zbyt) częste lub podtrzymane w apelacji.

    Żaden z tych wyroków nie podlega apelacji. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 22. Data: 2007-09-08 18:54:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 8 Sep 2007 15:00:44 +0200, od Piotr [trzykoty]
    :

    > Pewnie żaden, ale prowadzenia takich odebranych rozmów niesłużbowych w
    > czasie pracy z służbowego apartu to pewnie jest zajmowaniem się czymś innym
    > niż pracą.

    Odbierając taką rozmowę już na wstępie można powiedzieć:
    "miło, ze dzwonisz, tu nagrywają każdą rozmowę..."

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 23. Data: 2007-09-08 21:12:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Sep 2007, zly wrote:

    > I wyobraz sobie, ze niektorzy pracodawcy daja telefon do korzystania nie
    > tylko w celach sluzbowych

    Tak offtopicznie: jak legalnie dają, to mają z tym całkiem sporo
    papierkolotgii. A jak nie ujmują tego w dokumentacji podatkowej,
    to kiedy "wyjdzie" przy kontroli (dajmy na to, jakiś mniej
    zadowolony ze zwolnienia a zorientowany w temacie pracownik
    "zawiadomi organ") może być ubaw :]

    Należy/należy się:
    - rozliczenie z wykazaniem rozmów w celach nie związanych z firmą
    (tia... cała załoga pracowicie oznacza na liście połączeń które
    rozmowy są "niefirmowe"...)
    - określenie przychodu (dla pracownika) oraz podatku dochodowego
    z tego tytułu
    - nie zapomnienie o VAT :> przy powyższej kwocie (a zaznaczam, bo
    dla firmy księgowany będzie *odrębnie* i wymaga wystawienia
    odrębnego dokumentu!)
    - nie wiem jak z ZUS, ale skoro jest to "przychód z tytułu umowy
    o pracę" (bo przecież pracodawca nie daje każdemu z ulicy, lecz
    tylko pracownikom!) to być może też się należy...

    W zależności od ilości pracownikow potrzebni są pracownicy zeby to
    co wyżej pozbierać, zaewidencjonować i kazać komputerom policzyć :]

    Wyjdzie 2x drożej, niż jakby każdy pracownik sobie komórkę sprawił :)

    Ale oczywiście masz rację - tak można.

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2007-09-08 21:32:27
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 08 Sep 2007 15:23:39 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    >A nagrywa się po co ? Po to by
    > móc odsłuchać.

    Ale raczej w razie potrzeby, a nie ot tak sobie. A juz na pewno nie
    ujawniac wszystkim pracownikom.
    I wyobraz sobie, ze niektorzy pracodawcy daja telefon do korzystania nie
    tylko w celach sluzbowych

    --
    marcin

  • 25. Data: 2007-09-09 21:11:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sat, 08 Sep 2007 15:23:39 +0200, od "Rafał \"SP\"
    Gil" :

    > A nagrywa się po co ? Po to by
    > móc odsłuchać.

    Są zakłady pracy gdzie nagrywa się i trzyma nagrania przez jakiś czas, ale
    nikt tego nie słucha dopóki nie wydarzy się coś ważnego np. zadzwoni ktoś,
    że jest bomba albo coś w tym stylu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ważny polityczny artukuł: http://grupy2.3mam.net

  • 26. Data: 2007-09-09 22:07:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Są zakłady pracy gdzie nagrywa się i trzyma nagrania przez jakiś czas, ale
    > nikt tego nie słucha dopóki nie wydarzy się coś ważnego np. zadzwoni ktoś,
    > że jest bomba albo coś w tym stylu.

    Rozumiem, że to podważa stwierdzenie, że nagrywa się po to, by
    móc podsłuchać ...

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 27. Data: 2007-09-10 15:06:10
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    A w jakim to języku?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 28. Data: 2007-09-12 19:19:15
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Mon, 10 Sep 2007 00:07:55 +0200, od "Rafał \"SP\"
    Gil" :

    > Rozumiem, że to podważa stwierdzenie, że nagrywa się po to, by
    > móc podsłuchać ...

    Tak.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://www.wizy.warszawa.pl http://grupy2.3mam.net http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net

  • 29. Data: 2007-09-12 21:20:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Tak.

    Wow. A czy podsłuch polega na odsłuchiwaniu ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS

  • 30. Data: 2007-09-13 08:18:43
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2007 23:20:14 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Wow. A czy podsłuch polega na odsłuchiwaniu ?

    Zgoda na rejestrację nie musi oznaczać zgody na przetwarzanie.

    Pozdrawiam,
    Henry