  • 11. Data: 2007-03-18 15:42:48
    Temat: Re: Podsłuch w pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafal M napisał(a):

    > A czemu nie? Ten szaf CI placi za ten czas - wiec ma prawo kontrolowac
    > co w tym czasie robisz.

    Podstawa prawna?

    j.

  • 12. Data: 2007-03-18 15:55:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    januszek napisał(a):

    > Podstawa prawna?

    wskaz taka ktora tego zabrania.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 13. Data: 2007-03-18 16:37:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > wskaz taka ktora tego zabrania.

    Art 49 Konstytucji RP.

    j.

  • 14. Data: 2007-03-18 17:19:47
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 18-03-2007 o 17:37:14 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Art 49 Konstytucji RP.

    Odpada.

    Art. 94 (kodeks pracy).
    Pracodawca jest obowiązany w szczególności:
    2) organizować pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu
    pracy, jak również osiąganie przez pracowników, przy wykorzystaniu ich
    uzdolnień i kwalifikacji, wysokiej wydajności i należytej jakości pracy,

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 15. Data: 2007-03-18 17:22:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

> [...]

    > pracy, jak również osiąganie przez pracowników, przy wykorzystaniu ich
    > uzdolnień i kwalifikacji, wysokiej wydajności i należytej jakości pracy,

    Nie widzę zwiąku.

    j.

  • 16. Data: 2007-03-18 18:13:04
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    januszek wrote:
> [...]

    Jeśli rozmawiasz przez prywatny telefon przez choćby 10 minut, to nie
    wykorzystujesz w pełni 8 godzin pracy. Tzn wykorzystujesz, ale na pewno
    nie na pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 17. Data: 2007-03-18 18:20:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Jeśli rozmawiasz przez prywatny telefon przez choćby 10 minut, to nie
    > wykorzystujesz w pełni 8 godzin pracy. Tzn wykorzystujesz, ale na pewno
    > nie na pracę.

    Zgodnie z taką interpretacją jeśli jem, oddycham, sikam, drapię się po
    ochu, przełykam ślinę etc w czasie pracy to także nie wykorzystuję w
    pełni 8 godzin na pracę... ;)

    j.

  • 18. Data: 2007-03-18 18:48:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnevr0n4.e6r.januszek@lexx.eu.org januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    > Zgodnie z taką interpretacją jeśli jem, oddycham, sikam, drapię się po
    > ochu, przełykam ślinę etc w czasie pracy to także nie wykorzystuję w
    > pełni 8 godzin na pracę... ;)
    Masz w tym wypadku słuszność, ale to jest idiotyczna interpretacja, nikt
    normalny takiej
    nie stosuje.
    Za organizację pracy odpowiada pracodawca (oczywiście niekoniecznie
    osobiście). Jeśli w danej chwili nie ma do wykonania konkretnej pracy to nie
    zmienia to faktu, że zgodnie z prawem pracownik ją świadczy poprzez
    pozostawanie w gotowości do jej świadczenia. A że wówczas gada przez
    prywatny telefon lub drapie się po ja**ch jest bez znaczenia.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-03-18 21:18:07
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 18 Mar 2007 16:55:15 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > wskaz taka ktora tego zabrania.

    A co to za moda na żądanie podstawy do zakazu?
    Ta zasada tyczy się wyłącznie stosunków cywilnoprawnych, nigdy -
    ingerencji w prawa i wolności.
    Prawo do prywatności to właśnie sprawa z tej drugiej sfery, a nie
    instytucja prawa cywilnego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 20. Data: 2007-03-18 21:20:57
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    januszek wrote:

    > Zgodnie z taką interpretacją jeśli jem, oddycham, sikam, drapię się po
    > ochu, przełykam ślinę etc w czasie pracy to także nie wykorzystuję w
    > pełni 8 godzin na pracę... ;)

    Oczywiście owe 10 minut było podane tylko dla przykładu. Poza tym, bez
    oddychania pracować się nie da, czego nie można powiedzieć o prywatnych
    rozmowach telefonicznych.