  • 31. Data: 2007-03-19 22:40:21
    Temat: Re: Podsłuch w pracy
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    januszek wrote:

    > Pisalem o kierunku myslenia, ktore w koncu konczy sie na pampersach po
    > drodze przechodzac przez podsluchiwanie prywatnych telefonow pracownikow
    > a nie o roznicy pomiedzy telefonem a pielucha...

    A ja o ludziach, którzy używają mózgu, i szybko pracodawcę od pampersów
    puszczą z torbami. A jeśli chodzi o podsłuch, to skoro pracownik jest
    uczciwy, i rzetelnie pracuje, to mu raczej obojętne czy go pracodawca
    nagrywa - ot jakaś forma kontroli, może nawet i przesadna, ale to już
    rynek oceni. Pretensje mają raczej Ci, którym to nie na rękę.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 32. Data: 2007-03-20 08:58:30
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 19 Mar 2007 21:37:14 +0100, Marcin Krzemiński napisał(a):

    > ?!

    A co, coś się zmieniło w tej mierze?
    OK, wiem, że część miłośników prawa pracy twierdzi, że to autonomiczna
    dziedzina, że gdyby były "razem" to byłby rozdział w kc.
    Dla mnie jednak jest to po prostu jakiś tam element cywilistyki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 33. Data: 2007-03-20 16:40:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > A ja o ludziach, którzy używają mózgu, i szybko pracodawcę od pampersów
    > puszczą z torbami.

    Czyli o czyms zupelnie innym niz ja.

    j.