  • 1. Data: 2003-04-15 17:47:49
    Temat: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Byłem na poczcie, Pani w okienku wystawiła fakturę na 73 złote. Dałem
    banknot 100 złotych. Pani poszła po fakturę VAT. Po powrocie odmówiła
    wydania reszty gdyż jak sama twierdziła resztę wydała chwilę wcześniej
    (zanim poszła drukowac fakturę).

    Nie było możliwości skomunikowania się z przełożoną, odmówiono mi także
    podania nazwiska przełożonego u którego mam interweniować. Skierowano mnie
    do naczelnika "jutro rano".

    co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo trybie
    reklamacji?

    Pozdr

    MI

  • 2. Data: 2003-04-15 18:12:55
    Temat: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    napisał w wiadomości news:b7hgr4$hqt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo trybie
    > reklamacji?

    Powinna poprosić kontrolera, który jest cały czas (a nie żadne
    "jutro rano").

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 3. Data: 2003-04-15 21:45:36
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

> [...]
    > do naczelnika "jutro rano".
    >
    > co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo

    Ogólna zasada na poczcie...
    1) Nigdy nie kłócić się z szeregowym pracownikiem w okienku
    2) W przypadku wątpliwości kasowych bezzwłocznie żądać przeliczenia kasy
    3) Wysłuchać co ma do powiedzenia naczelnik czy kontroler nie wdawać się w
    dyskusje
    4) Pisać, pisać i jeszcze raz pisać pisma, ale nie do naczelnika tylko do
    Rejonowego Urzędu Poczty, czy Dyrekcji Okręgu...

    p. 4 bardzo skutkuje, bo przyjdą na kontrolę, poobcinają premie i pocztę ma
    się poustawianą

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-04-16 06:13:03
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > do naczelnika "jutro rano".
    >
    > co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo

    Troche cie wyrolowali. Od razu powinienes zazadac od kontrolera przeliczenia
    kasetki. A tak to kasjerka juz sobie te pieniadze wziela.

    Fantom

  • 5. Data: 2003-04-16 06:53:02
    Od: w...@p...onet.pl

    swoja droga jestem ciekaw, jaki sprawa bedzie miala final
    jesli moglbys to podziel sie z nami ;)

    zyczac pozytywnego rozstrzygniecia - pozdrawiam
    d.

  • 6. Data: 2003-04-16 14:47:37
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > swoja droga jestem ciekaw, jaki sprawa bedzie miala final
    > jesli moglbys to podziel sie z nami ;)
    >
    > zyczac pozytywnego rozstrzygniecia - pozdrawiam
    > d.

    jeszcze wczoraj taki raban zrobiłem że już dziś Paniz poczty dzwoniła
    przepraszać. Pismo już też wystosowałem bo jak się dowiedziałem nikt na
    Poczcie sie o sprawie nie dowiedział więc postanowiłęm poinformować
    dyrekcję. Wyznaczyłem też 7 dniowy trermin na odpowiedź ;) więc może odpiszą

    kiedys miałem inną sprawę i od samej dyrekcji Poczty dostałem pisemne
    przeprosiny. Może i tym razem. Interesowało mnie tylko co mogę zrobić jak
    domagam się zawołania przełożonego lub kontrolera a jest mio odmawiane

    Pozdr

    MI

  • 7. Data: 2003-04-16 15:18:32
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b7jqla$6st$1@atlantis.news.tpi.pl>, Michał Ickiewicz wrote:
    > kiedys miałem inną sprawę i od samej dyrekcji Poczty dostałem pisemne
    > przeprosiny. Może i tym razem. Interesowało mnie tylko co mogę zrobić jak
    > domagam się zawołania przełożonego lub kontrolera a jest mio odmawiane

    Obawiam się, że chyba tylko wezwać policję (o ile nie masz świadków
    zajścia). W praktyce będzie jednak chyba dość ciężko cokolwiek udowodnić.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2003-04-16 15:30:48
    Od: " WGFC" <w...@N...gazeta.pl>

    poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> napisał(a):

> [...]
    > Poczcie sie o sprawie nie dowiedział więc postanowiłęm poinformować
    > dyrekcję. Wyznaczyłem też 7 dniowy trermin na odpowiedź ;) więc może odpiszą

    Odpiszą napewno, choć wyznaczenie terminu nic nie wnosi.
    Zgodnie z kpa na skargę odpowiedzą Ci bez zbędnej zwłoki, nie dłużej jednak
    niż w ciągu miesiąca.