  • 1. Data: 2003-04-15 16:18:52
    Temat: Uprawnienia budowlane dla kogo ? - porada
    Od: "barth" <b...@o...pl>

    witam
    jestem tu pierwszy raz :)
    mam pytanie ktore zarazem jest moim problmem
    ... chcialbym zdobys uprawnienia budowlane w zakresie projektowania,
    czytalem prawo budowlane i nie bardz rozumiem zapisy
    - napisane jest (pozwole sobie zacytowac)

    1) do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów
    architektoniczno-budowlanych:

    a) posiadania wyższego wykształcenia odpowiedniego dla danej
    specjalności,

    b) odbycia dwuletniej praktyki przy sporządzaniu projektów,

    c) odbycia rocznej praktyki na budowie,

    oraz

    2) do projektowania w ograniczonym zakresie:

    a) posiadania średniego wykształcenia odpowiedniego dla danej
    specjalności lub pokrewnego wyższego wykształcenia,

    b) odbycia pięcioletniej praktyki przy sporządzaniu projektów,

    c) odbycia rocznej praktyki na budowie,

    Ukonczylem studia Mechanika i Budowa Maszyn a w programie moich studiow bylo
    projektowanie w programach Cad
    ... wiec czy mam mozliwosc zrobienia jakichkolwiek uprawnien ?? (chodzi mi o
    zakres ograniczony bo na pierwszy przypadek sie nie lapie jak rozumiem)
    ... jezeli jest jakas mozliwosc prosze o rade.

    z gory dzieki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-15 20:20:52
    Temat: Re: Uprawnienia budowlane dla kogo ? - porada
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > zakres ograniczony bo na pierwszy przypadek sie nie lapie jak rozumiem)
    > ... jezeli jest jakas mozliwosc prosze o rade.

    AFAIR to kierunki "pokrewne" są wymienione w akcie wykonawczym do PB
    dot. uprawnień. Dz.U. niestety nie podam - musisz go sobie sam
    zlokalizować na www.sejm.gov.pl

    Pix