eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta Polska - sprawa z godziny 18 › Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!fu-berlin.de!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-ma
    il
    From: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <b7hgr4$hqt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
    Lines: 38
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Message-ID: <44%ma.54041$UR.464486@news.chello.at>
    Date: Tue, 15 Apr 2003 21:45:36 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.16.138
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1050443136 62.179.16.138 (Tue, 15 Apr 2003 23:45:36 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2003 23:45:36 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:141084
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
    news:b7hgr4$hqt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Byłem na poczcie, Pani w okienku wystawiła fakturę na 73 złote. Dałem
    > banknot 100 złotych. Pani poszła po fakturę VAT. Po powrocie odmówiła
    > wydania reszty gdyż jak sama twierdziła resztę wydała chwilę wcześniej
    > (zanim poszła drukowac fakturę).
    >
    > Nie było możliwości skomunikowania się z przełożoną, odmówiono mi także
    > podania nazwiska przełożonego u którego mam interweniować. Skierowano mnie
    > do naczelnika "jutro rano".
    >
    > co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo
    trybie
    > reklamacji?
    >

    Ogólna zasada na poczcie...
    1) Nigdy nie kłócić się z szeregowym pracownikiem w okienku
    2) W przypadku wątpliwości kasowych bezzwłocznie żądać przeliczenia kasy
    3) Wysłuchać co ma do powiedzenia naczelnik czy kontroler nie wdawać się w
    dyskusje
    4) Pisać, pisać i jeszcze raz pisać pisma, ale nie do naczelnika tylko do
    Rejonowego Urzędu Poczty, czy Dyrekcji Okręgu...

    p. 4 bardzo skutkuje, bo przyjdą na kontrolę, poobcinają premie i pocztę ma
    się poustawianą

    --
    Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1