    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Poczta Polska - sprawa z godziny 18
    Date: Tue, 15 Apr 2003 19:47:49 +0200

    Witam

    Byłem na poczcie, Pani w okienku wystawiła fakturę na 73 złote. Dałem
    banknot 100 złotych. Pani poszła po fakturę VAT. Po powrocie odmówiła
    wydania reszty gdyż jak sama twierdziła resztę wydała chwilę wcześniej
    (zanim poszła drukowac fakturę).

    Nie było możliwości skomunikowania się z przełożoną, odmówiono mi także
    podania nazwiska przełożonego u którego mam interweniować. Skierowano mnie
    do naczelnika "jutro rano".

    co uczynic?? pracownica powinna poinformować mnie o przełożonym albo trybie
    reklamacji?

    Pozdr

    MI