  • 1. Data: 2003-04-15 15:13:40
    Temat: Bezprawne zajmowanie budynku.
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    Czy istnieje jakis przepis (Kodeks Cywilny lub jakis inny) ktory mowi ze w
    przypadku zajmowania budynku bezprawnego nalicza sie 200% czynszu?
    Najemca wczesniej wynajmowal budynek, umowa sie skonczyla, a najemca zwleka
    z podpisaniem umowy na kolejny termin poprzez przesylanie roznych pism i
    jest nadal w budynku (3 miesiace bez placenia).
    Jaki czynsz mozna naliczyc w tym wypadku?
    BEDE BARDZO WDZIECZNY ZA ODPOWIEDZ.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2003-04-15 15:52:27
    Temat: Odp: Bezprawne zajmowanie budynku.
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    módl sie żeby Ci chociaż te 100 % zapłacił
    ;-)
    pzdrw
    Madab

  • 3. Data: 2003-04-15 16:17:45
    Temat: Re: Bezprawne zajmowanie budynku.
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    > módl sie żeby Ci chociaż te 100 % zapłacił
    > ;-)

    Kwestia nie jest w tym czy zaplaci czy nie ... bo predzej czy pozniej
    zaplaci... akurat od tego najemcy da sie sciagnac pieniadze....
    Chodzi mi o to jaki czynsz moge naliczyc...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2003-04-16 07:28:22
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Nie ma mowy o czynszu , gdyż nie masz umowy na najem na dzień dzisiejszy.
    Jedyne co możesz zrobić to wezwać go do zapłaty za bezumowne korzystanie z
    nieruchomości i wtedydo sądu i wykazujesz, że nie płaci żę chcesz
    odszkodowanie bo miałeś klienta , który chciał zapłacić wiećej no a teraz
    nie masz klienta itp, poniosłeś straty z powodu zajmowania nieruchomości
    itpi oczywiście odsetki ustawowe