  • 1. Data: 2004-08-12 15:49:05
    Temat: Po jakim czasie Świadectwo Pracy ???
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Po jakim czasie od momentu wygasniecia stosunku pracy , pracodawca ma
    obowiazek wydac Świadectwo Pracy ???

  • 2. Data: 2004-08-12 17:37:13
    Temat: Re: Po jakim czasie Świadectwo Pracy ???
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po jakim czasie od momentu wygasniecia stosunku pracy , pracodawca ma
    > obowiazek wydac Świadectwo Pracy ???

    niezwlocznie - bez zbednej zwloki

  • 3. Data: 2004-08-12 18:00:46
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    > Po jakim czasie od momentu wygasniecia stosunku pracy , pracodawca ma
    > obowiazek wydac Świadectwo Pracy ???

    Pracodawca ma obowiazek wydac je w max. 14(albo nawet 7, ale nie pamietam)
    dni od rozwiazania stosunku pracy. Nie robiac tego łamie prawo...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, \o o/

  • 4. Data: 2004-08-12 21:23:38
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    > Pracodawca ma obowiazek wydac je w max. 14(albo nawet 7, ale nie pamietam)
    > dni od rozwiazania stosunku pracy. Nie robiac tego łamie prawo...

    jest tak jak napisal koyot, wg art. 97 KP "w związku z rozwiązaniem lub
    wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać
    pracownikowi świadectwo pracy."
    Pozdr

    DJ

  • 5. Data: 2004-08-13 11:09:14
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    > jest tak jak napisal koyot, wg art. 97 KP "w związku z rozwiązaniem lub
    > wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać
    > pracownikowi świadectwo pracy."

    A to sorki - wakacje, wiec sie troszq pozapominało;)

  • 6. Data: 2004-08-13 15:32:08
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "koyot" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > niezwlocznie - bez zbednej zwloki

    koyot chce doprecyzowac swoja wypowiedz
    jest tak jak napisalem ale :]
    na podstawie 97 par 4 wydano takie rozporzadzonko
    i to idzie mniej wiecej tak
    - w dniu wygasniecia lub rozwiazania stosunku pracy pracodawca wydaje
    pracownikowi albo osobie upowaznionej
    - jak nie ma takiej mozliwosci w ciagu 7 dni przesyla pracownikowi (bylemu)
    lub osobie upowaznionej
    zamiast lub zapewnie tam jest albo ale wiadomo o co chodzi
    pozdro

  • 7. Data: 2004-08-13 16:03:02
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    > jest tak jak napisal koyot, wg art. 97 KP "w związku z rozwiązaniem lub
    > wygaśnięciem stosunku pracy pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać
    > pracownikowi świadectwo pracy."

    Ale jednak jest tam mowa o 7 dniach... Wiec z moja pamiecia jeszcze nie tak
    źle:)

  • 8. Data: 2004-08-13 17:31:42
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cfiols$amc$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, \o o/
    > czego się nie wie - oto prawdziwa wiedza." --ooo--U--ooo--

    to tylko kwestia czasu :)