  • 1. Data: 2004-08-12 15:18:56
    Temat: Znowu Teleexpress
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    W Teleexpresie podano rowniez informacje ze w Slaskiej Akademii Medycznej
    wprowadzono zakaz zucia gumy ??? Ja wiem ze Polska to nie Chiny (tam wogole
    nie wolno zuc gumy), ale jakos nie widze zadnej mocnej podstawy prawnej na
    wprowadzenie takiego zakazu ?

  • 2. Data: 2004-08-12 15:43:09
    Temat: Re: Znowu Teleexpress
    Od: Dredd<...@...pl>

    > ale jakos nie widze zadnej mocnej podstawy prawnej na
    > wprowadzenie takiego zakazu ?

    Po pierwsze: papier wszystko przyjmie :)
    Po drugie uczelnia może wydawać własne przepisy regulaminowe
    regulujące m.in. sposób korzystania z niej, czy pewne kwestie
    porządkowe

    Co do kwestii czy taki zakaz nie narusza prawa powszechnie
    obowiązującego - nie wykluczam że coś może dałoby się wymyślić

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-12 15:50:39
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Studenci studentom np. w USA w niektorych szkolach jest zakaz wnoszenia
    walkmanow. Tu chodzi o szpital, pacjentow, odwiedzajacych !

  • 4. Data: 2004-08-12 15:59:29
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Studencik" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wogole
    > nie wolno zuc gumy), ale jakos nie widze zadnej mocnej podstawy prawnej na

    Regulamin instytucji, konsekwencje wyłącznie dyscyplinarne przewidziane
    przez tenże regulamin.
    Czy byłaby to decyzja administracyjna ?

    ---
    Pzdr.

  • 5. Data: 2004-08-12 16:02:19
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Studencik <S...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie wolno zuc gumy), ale jakos nie widze zadnej mocnej podstawy prawnej na

    A na zakaz wstępu bez plastikowych woreczków na nogach
    zwanych "obuwiem ochronnym" widzisz?

  • 6. Data: 2004-08-12 16:12:42
    Od: "Studencik" <S...@p...onet.pl>

    Woreczki ok ale zakaz zucia gumy ??b To moze wprowadzmy zakaz noszenia
    stringow w urzedach ??

  • 7. Data: 2004-08-12 16:20:56
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Studencik <S...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Woreczki ok ale zakaz zucia gumy ??
    Nie widzę prawnie żadnej różnicy
    (nie chodzi zapewne o samo żucie,
    ale o przyklejanie zużytej gdzie popadnie)

    > To moze wprowadzmy zakaz noszenia stringow w urzedach ??
    że niby trzeba bez?;-P

  • 8. Data: 2004-08-12 16:36:41
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/12/2004 6:12 PM, Studencik wrote:

    > Woreczki ok ale zakaz zucia gumy ??b To moze wprowadzmy zakaz noszenia
    > stringow w urzedach ??

    Być może, że wydawca zakazu nie potrafi sobie poradzić z flejami i
    prostakami, co przyklejają gumę, gdzie popadnie.

    Oczywiście można ten zakaz obejść, zaopatrując się u doktora łapownika w
    zaświadczenie, że gumę żujemy dla celów zdrowotnych, np. na poprawę zgryzu.

    Pzdr: Catbert

  • 9. Data: 2004-08-12 16:40:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Studencik napisał(a):

    > Woreczki ok ale zakaz zucia gumy ??b To moze wprowadzmy zakaz noszenia
    > stringow w urzedach ??

    Po co?! ;-)
    Co do gumy - ja się zgadzam z tym zakazem.
    Nie masz pojęcia jakie to burackie jak przychodzi do pacjenta - 80-cio
    letniej babci - taki klient, rozsiada się na łóżku pacjentki, guma w
    gębie, brudne łapy, żałoba za paznokciami, buciska opiera o krzesełko i
    zaczyna wywiad tekstem: "no i jak tam pikawa?"

    No i zrób cos takiemu... Jak ktoś nie wytrzyma i podkabluje do
    dziekana, i przychodzi co do czego to się okazuje że to synuś znanego
    profesora...

    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2004-08-12 16:55:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze: papier wszystko przyjmie :)
    > Po drugie uczelnia może wydawać własne przepisy regulaminowe
    > regulujące m.in. sposób korzystania z niej,

    Np wprowadzic zakaz oddychania ??

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt