  • 11. Data: 2004-07-06 06:30:46
    Temat: Re: Płatność w publicznym LO
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > hmm 15 godz / tydz ....troche duuuzo ....skąd masz te liczby?

    w trzyletnim okresie nie w rocznym

  • 12. Data: 2004-07-06 06:39:42
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    > Nie program, a zajęcia dodatkowe.

    Skoro zajęcia dodatkowe to poczekaj aż bedziesz miał własne dzieci, a potem
    siedź nic nie rób niech zajęcia dodatkowe dla twojego dziecka ustalają inni
    rodzice. Nie wszyscy chcą i muszą być poliglotami.

    > No i?

    No i to, że się odbywać mają po zajęciach obowiązkowych a nie w trakcie
    trwania zajęć obowiązkowych.

    > No i ponieważ jest tego mało, to są organizowane dodatkowe.

    Bardzo ciekawe, że w jednej szkole wystarcza, a w innej nie. Może
    nauczyciela należy zmienić a nie dawać mu zarobić na lekcjach dodatkowych,
    skoro płacę za coś extra to chce mieć wybór kto to będzie robił.

  • 13. Data: 2004-07-06 13:36:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 08:39 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane greg:

    > Skoro zajęcia dodatkowe to poczekaj aż bedziesz miał własne dzieci, a
    > potem siedź nic nie rób niech zajęcia dodatkowe dla twojego dziecka
    > ustalają inni rodzice. Nie wszyscy chcą i muszą być poliglotami.

    Nie, dziecko-nieuk to zawsze radość i mniejsza konkurencja dla już
    pracujących. Głosuję za likwidacją szkół. :D

    > No i to, że się odbywać mają po zajęciach obowiązkowych a nie w trakcie
    > trwania zajęć obowiązkowych.

    W trakcie nie odbywają, bo nie da się dwóch rzeczy na jednej lekcji.

    > Bardzo ciekawe, że w jednej szkole wystarcza, a w innej nie.

    Bo ta inna dba o swoich uczniów?

    > Może
    > nauczyciela należy zmienić a nie dawać mu zarobić na lekcjach dodatkowych,
    > skoro płacę za coś extra to chce mieć wybór kto to będzie robił.

    A wybieraj Waść.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)