eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Gwarancja - naprawa na miejscu ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2004-07-01 16:55:15
    Temat: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: "Marek" <n...@n...pl.pl>

    Witam !

    Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale już
    nie pamiętam gdzie.
    Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    sprzęt do mnie ?

    Pozdrawiam

    Jacek



  • 2. Data: 2004-07-01 17:03:01
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:
    > Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    > do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    > sprzęt do mnie ?

    A co jest w gwarancji?

    KG


  • 3. Data: 2004-07-01 17:50:03
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marek napisał(a):

    > Witam !
    >
    > Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale już
    > nie pamiętam gdzie.
    > Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    > do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    > sprzęt do mnie ?

    To drugie


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*


  • 4. Data: 2004-07-01 18:04:16
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: "Marek" <n...@n...pl.pl>


    Użytkownik "kam" napisał

    > A co jest w gwarancji?

    Zestaw komputerowy, czyli komputer + monitor.

    Pozdrawiam

    Jacek



  • 5. Data: 2004-07-01 20:13:38
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <b...@4...net>, Markus Sprungk wrote:
    >> Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale już
    >> nie pamiętam gdzie.
    >> Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    >> do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    >> sprzęt do mnie ?
    > To drugie

    Z tym, że niekoniecznie oznacza to, że tak wyjdzie taniej:
    Art.8. u.2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza,
    że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

    --
    Marcin


  • 6. Data: 2004-07-01 22:19:40
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2004 19:50:03 +0200, Markus Sprungk naskrobał(a):

    >> Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale już
    >> nie pamiętam gdzie.
    >> Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na miejsce
    >> do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    >> sprzęt do mnie ?
    >
    > To drugie

    a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego. Ba może w
    ogole nie być gwarancji, wiec nie wiem skąd te informacje.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl


  • 7. Data: 2004-07-01 22:33:10
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: "agnieszka" <a...@p...fm>



    --
    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:qfciedqdar6z.mkn9qct42m0l$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 1 Jul 2004 19:50:03 +0200, Markus Sprungk naskrobał(a):
    >
    > >> Mam pytanie dość nietypowe. Kiedyś czytałen na ten temat artykuł, ale
    już
    > >> nie pamiętam gdzie.
    > >> Mianowicie: czy jako sprzedawca komputera mam obowiązek dojechać na
    miejsce
    > >> do klienta w celu naprawy gwarancyjnej, czy klient powinien dostarczyć
    > >> sprzęt do mnie ?
    > >
    > > To drugie
    >
    > a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego. Ba może w
    > ogole nie być gwarancji, wiec nie wiem skąd te informacje.
    >
    >
    > --
    > United Devices Cancer Research Project
    > www.grid.org
    > lobo_(małpa)autograf.pl

    Jeżeli skorzysta z klauzuli towaru zgodnego z umową to wtedy płacisz za
    wszystko za demontaż robociznę etc.,
    jak z gwarancji to co jest w gwarancji napisane
    Aga



  • 8. Data: 2004-07-02 06:31:52
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sebol napisał(a):


    > a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego.

    Może, ale nie musi. Sytuacja, w której naprawa odbywa się u klienta dotyczy
    niewielu urządzeń a tutaj chodzi o sprzęt komputerowy. Jeśli w gwarancji
    określono, że opieka gwarancyjna odbywa się u klienta to dotyczy to z
    reguły serwisu producenta a nie serwisu sprzedawcy. Prosty przykład:
    monitory firmy Hivision mają gwarancję 3-letnia door-to-door. Obsługą
    zajmuje się serwis producenta. Sprzedawca nie ma tutaj nic do roboty


    > Ba może w
    > ogole nie być gwarancji, wiec nie wiem skąd te informacje.

    Skoro w ogóle nie ma gwarancji to tym bardziej żaden sprzedawca ani
    serwisant nie musi nigdzie jeździć. To klient ma dostarczyć sprzęt do
    serwisu





    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*


  • 9. Data: 2004-07-02 07:13:51
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 08:31:52 +0200, Markus Sprungk naskrobał(a):

    > Sebol napisał(a):
    >
    >
    >> a to niby czemu? Może w gwarancji pisać całkowicie cos innego.
    >
    > Może, ale nie musi. Sytuacja, w której naprawa odbywa się u klienta dotyczy
    > niewielu urządzeń a tutaj chodzi o sprzęt komputerowy. Jeśli w gwarancji
    > określono, że opieka gwarancyjna odbywa się u klienta to dotyczy to z
    > reguły serwisu producenta a nie serwisu sprzedawcy. Prosty przykład:
    > monitory firmy Hivision mają gwarancję 3-letnia door-to-door. Obsługą
    > zajmuje się serwis producenta. Sprzedawca nie ma tutaj nic do roboty

    OMG "może nie musi" -> a wcześnie piszesz "to drugie". Wprowadzasz ludzi w
    błąd.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl


  • 10. Data: 2004-07-02 07:18:49
    Temat: Re: Gwarancja - naprawa na miejscu ?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2004 00:33:10 +0200, agnieszka naskrobał(a):


    >Jeżeli skorzysta z klauzuli towaru zgodnego z umową to wtedy płacisz za
    >wszystko za demontaż robociznę etc.,
    >jak z gwarancji to co jest w gwarancji napisane

    zdawało mi sie że cały wątek jest o gwarancji a nie niezgodności z umową :>



    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1