  • 11. Data: 2006-07-22 20:53:00
    Temat: Re: Pies, ogrodzenie i dylemat
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Nie wiem jak pytajacy traktuje zwierzeta ale gdyby mojemu ktos zrobil
    > krzywde to pewnie by sie kilka kosci napatnikowi pokruszylo.

    Znaczy sie twoj pies moze zatruwac innym zycie, a ty go jeszcze bedziesz
    bezwarunkowo bronił ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2006-07-22 21:39:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał(a):

    > Zawsze mógł wpaść pod samochód (gonił kota), albo zjadło coś co leżało po
    > stronie sąsiada i się otruł czy tysiące innych powodów. Albo po prostu zniknął
    > któregoś dnia i spoczął w lesie...

    imbecyl moze by i uwierzyl

    > Sąsiad zapewne potrafi zrobić to samo.

    napierw oczywiscie prywtane sledztwo, pozniej rozliczenie. Przypuszczam
    ze Krzysiek nie mial bezposredniego dluzszego styku z psiakami dlatego
    takie rzeczy pisze.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 13. Data: 2006-07-22 21:41:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Znaczy sie twoj pies moze zatruwac innym zycie, a ty go jeszcze bedziesz
    > bezwarunkowo bronił ?

    mowa o fobii sasiada a nie zatruwaniu zycia.

  • 14. Data: 2006-07-22 21:50:32
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > mowa o fobii sasiada a nie zatruwaniu zycia.

    Jakiej znow fobii ?????? Ma utrudnione korzystanie z swojej wlasnosci bo
    wciaz lata po niej cudzy pies. Ja tez bym sie wkurzał, jakbym nie mogl w
    spokoju pochodzic po wlasnym podworku.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2006-07-22 22:28:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Obowiązek zabezpieczenia psa spoczywa na Was. Skoro nie chcecie budować
    ogrodzenia, to może starym wiejskim zwyczajem psa uwiązać, by do sąsiada nie
    chodził. Przy większej powierzchni sprawdza się taka linka nad podwórkiem, do
    której na bloczku przypinasz psa.

  • 16. Data: 2006-07-23 05:23:04
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jakiej znow fobii ?????? Ma utrudnione korzystanie z swojej wlasnosci bo
    > wciaz lata po niej cudzy pies. Ja tez bym sie wkurzał, jakbym nie mogl w
    > spokoju pochodzic po wlasnym podworku.

    Pies nie lata cały dzień tylko jest wypuszczany na godiznę.
    nei może być na łańcuch bo wtedy skiełczy i się rzuca (głupie toto).
    A sąsiad zawsze dostaje ostżeżenie że pies jest eypuszaczany miedzy 19 a
    20 - sąsiad ma w tym czasie do dyspozycji 300 z 1000m2 które ma.

  • 17. Data: 2006-07-23 05:24:31
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > nie chodził. Przy większej powierzchni sprawdza się taka linka nad
    > podwórkiem, do której na bloczku przypinasz psa.

    Będzi ejeden wielki szczek, i zrunjowana gleba w tym miejscu.
    Ale posiadanie psa nie wpływa na obowiązek budowy ogrodzenia z tamtymi
    artkułami?

  • 18. Data: 2006-07-23 06:37:47
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale posiadanie psa nie wpływa na obowiązek budowy ogrodzenia z tamtymi
    > artkułami?

    ale zrozum ze wplywa na ciebie obowiazek "zabezpieczenia" psa, aby nikomu
    nie zrobil krzywdy, albo chocby nie sral na dzialke sasiada, nikt ci nie
    kaze stawiac plotu z betonu, musisz tylko spowodowac aby twoj pies nie lazil
    po dzialce sasiada, wiec jedz do jakiegos sklepu budowlanego, kup takich
    cienkich drewnianych paneli plotowych, sa do kupienia za pewnie nieduze
    pieniadze w porownaniu do stawiania plotu i postaw je tam, albo wkop
    drewniane slubki i rozepnij na nich jakas niewysoka siatke, w sumie chodzi
    tylko o to aby twoj pies sie tam nie znalazl i juz, to niema byc ladne,
    szczegolnie ze sasiad sie do tego nie garnie :) znajomymzawze bedzieszmol
    powiedziec ze ten obciach sasiad postawil bo jest stukniety

    wez pod uwage ile bys mial problemow, gdyby ten pies ugryzl sasiada

  • 19. Data: 2006-07-23 07:18:32
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > A sąsiad zawsze dostaje ostżeżenie że pies jest eypuszaczany miedzy 19 a
    > 20 - sąsiad ma w tym czasie do dyspozycji 300 z 1000m2 które ma.

    Tobie sie cos chyba popierdoli.... w tej twojej glowie
    Masz pretensje ze komus sie nie podoba zeby dla wygody kogos innego nie mogl
    korzytsac ze swojej wlasnosci.
    Masz swoj teren to zrob tak zeby pies biegał u Ciebie
    Co element i jeszcze ma pretensje noz kurw...
    Nie mowie ze masz sasiadowi zbudowac super ogrodzenie itp
    ale powinienes takzrobic zeby pies nie wchodził do sasiada
    A ty zamiast tak zrobic to masz problem ze sasiadowi sie nie podoba
    Moze ja Cie bede informował ze od 19-20 bede posuwal twoja zonke
    Nie powinienes sie zloscic jest jeszcze duzo kobiet i bedziesz przeciez
    poinformowany o tym fakcie :-)

  • 20. Data: 2006-07-23 08:04:23
    Od: "AnyMouse" <A...@p...pl>

    > To teraz dalej:
    > Pies nadal bedzi ewchodził na jego teren - wiec jest naruszenie jego
    > działki. Pies stanowi dla niego pewne zagrożenie.
    > Nie chce przyjąc połowy kosztów - co dalej?

    Art. 432. § 1. Posiadacz gruntu może zająć cudze zwierzę, które wyrządza
    szkodę na gruncie, jeżeli zajęcie jest potrzebne do zabezpieczenia
    roszczenia o naprawienie szkody.

    § 2. Na zajętym zwierzęciu posiadacz gruntu uzyskuje ustawowe prawo zastawu
    dla zabezpieczenia należnego mu naprawienia szkody oraz kosztów żywienia i
    utrzymania zwierzęcia.

    co ja mam ci cały Kc tu przepisać :-)