  • 31. Data: 2006-07-23 17:29:27
    Temat: Re: Pies, ogrodzenie i dylemat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e9v16n$gni$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Będzi ejeden wielki szczek, i zrunjowana gleba w tym miejscu.

    W którym miejscu? Linka biegnie nad całym podwórkiem. Po niej porusza się
    bloczek z drugą linką. W ten sposób pies może chodzić po całym podwórku, ale
    poza nie nie wyjdzie.

    > Ale posiadanie psa nie wpływa na obowiązek budowy ogrodzenia z tamtymi
    > artkułami?

    Z którymi artykułami, bo nie rozumiem.

  • 32. Data: 2006-07-23 18:54:58
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    > Pies nie jest mój i nie ja go p[otrzbuję. Mój ojciec jest tkaim
    > prymitywem, zreszta powiem co coś, sam niecierpie tego psa i też miedzy 19
    > a 20 sie chowam do domu bo sie go boje. Teraz rozumiesz? Sam bym chętnie
    > psa zlikwidował i tym samym problem.

    Jesli nie lubisz psa a pies jest ojca to olej temat
    Jak sasiad sie wkurzy to sam moze z psem cos zrobi
    a jak pies ugryzie to ojciec poniesie konsekwencje