  • 1. Data: 2006-07-22 12:36:46
    Temat: Ubezpieczenie posagowe PZU(małopolska) - złodziejstwo
    Od: "R." <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Część z Was ma, bądz rodzice wykupywali Wam ubezepieczenia posagowe w PZU 20 lat
    temu. Dziś PZU po upływie okresu ubezpieczenia PZU proponuje wypłatę śmiesznej
    sumy np. 800 zł. Pieniędzy nie należy odbierać, można wyegzekwować o wiele
    wyższą kwotę.

    Osobom z małopolski, dawnego nowosądeckiego (Nowy Sącz i okolice) mogę pomóc;-)

  • 2. Data: 2006-07-22 13:16:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    R. napisał(a):

    > Osobom z małopolski, dawnego nowosądeckiego (Nowy Sącz i okolice) mogę pomóc;-)

    W czym?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam