  • 171. Data: 2005-10-13 22:58:25
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Ciekawe jest - i mam nadzieję, że zostanie to ustalone w trakcie
    > dochodzenia, czy był to jednorazowy wyskok dzielnych pielęgniarek, czy
    > może one lub ich koleżanki z oddziału wpadały już wcześniej na równie
    > genialne pomysły?

    szpital cieszy sie najgorsza slawa w okolicy...omijac z daleka

    poziom dyskusji siegnal bruku i faktycznie biedne te pielegniarki a fotograf
    przestepca...
    smieszne jak co niektorzy bronia praw pielegniarek a fotografa juz skazali
    nie ma to jak w imie prawa pietnowac sprawiedliwosc
    zaraz sie okaze ze fotografie zdobyte bezprawnie i przestepstwa nie bylo
    parodia
    i smiac sie chce z dyskutantow

    grzess

  • 172. Data: 2005-10-13 22:59:41
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dimo7u$qa$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Ale nie publikować, bo naruszyli prawa nie tylko pielęgniarek
    > (które pewnie pieniaczyć się nie będą), ale i dziecka (czy dzieci) -
    > bo ich wizerunek też przecież podlega ochronie.

    Zwłaszcza, że nie bardzo wiadomo, które to dziecko było, to ruszy lawina
    pozwów o naruszenie wizerunku dzieciaków. Ale jazda, dawnom się tak nie
    usmiała, chociaż wątek nie zapowiadał się na smieszny. Aż szkoda mi
    ewentualnego sędziego w takiej sprawie/takich sprawach.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Do miłości potrzebne są dwie osoby, nie jedna i nie trzy
    /Maria Kuncewiczówna/

  • 173. Data: 2005-10-13 23:06:18
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dimork$1pk$1@nemesis.news.tpi.pl,
    grzess <k...@w...pl> napisał/a:

    > szpital cieszy sie najgorsza slawa w okolicy...omijac z daleka

    Gadasz głupoty.
    Szpital uratował życie wielu dzieciakom i wiele wcześniaków jest
    przewozonych właśnie tam w celu ratowania ich życia.
    Mają bardzo dobry sprzęt, dobrą kadrę lekarską i sukcesy w ratowaniu życia i
    leczeniu.
    to, że dwie pielęgniarki zachowały się - lekko mówiąc - nieodpowiedzialnie,
    nie oznacza, że szpital jest zły. Zresztą one już tam nie pracują, a kazda
    następna, której przez głowę przeszedłby taki pomysł, przegoni go jak
    najdalej.

    > poziom dyskusji siegnal bruku i faktycznie biedne te pielegniarki a
    > fotograf przestepca...

    Nikt nie powiedział, że pielęgniarki są biedne a przestępcą jest _jedynie_
    fotograf. Jednak fotograf również naruszył prawo, w innej skali.

    > smieszne jak co niektorzy bronia praw pielegniarek a fotografa juz
    > skazali nie ma to jak w imie prawa pietnowac sprawiedliwosc

    pokaz paluszkiem, kto broni pielęgniarek, bo albo mam go w KFie albo muszę
    udać się do okulisty i to piorunem. najlepiej z MessageID.

    > zaraz sie okaze ze fotografie zdobyte bezprawnie i przestepstwa nie
    > bylo parodia

    Bezprawnym było przekazanie fotografii gazecie, zamaist powiadomić właściwe
    organy.

    I dlatego bardzo chciałabym wiedzieć, który to fotolab, bo nie dałabym tam
    wywołać ani pół zdjęcia, a jestem z tegoż samego miasta.

    > i smiac sie chce z dyskutantow

    a mi nad toba płakać ;-(

    Tatiana
    --
    Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5,
    jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę.

  • 174. Data: 2005-10-13 23:20:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dimot6$4jo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > usmiała, chociaż wątek nie zapowiadał się na smieszny. Aż szkoda mi
    > ewentualnego sędziego w takiej sprawie/takich sprawach.

    Obecnie nie wiadomo. Ale wcześniej, czy później zostanie to ustalone.
    Podejrzewam, że organa ścigania już wiedzą.

  • 175. Data: 2005-10-13 23:22:38
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dimq37$dd8$1@inews.gazeta.pl,
> [...]
    >
    > Obecnie nie wiadomo. Ale wcześniej, czy później zostanie to ustalone.
    > Podejrzewam, że organa ścigania już wiedzą.

    Podejrzewam, że nie bardzo wiedzą. Jak miałyby to ustalić, skoro lekarze i
    inne pielęgniarki na podstawie zdjęć stwierdziły, że nie wiedza?
    Od czasu robienia zdjęć minęło około 2 miesięcy, na tamtym oddziale
    wczesniaków jest dość trochę w każdym terminie. chyba, że pielęgniarki
    wskazały, w co szczerze wątpię - bałyby sie pewnie procesów ze strony
    rodziców.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodnosci,
    bedzie nalezał do pozostalego procenta.

  • 176. Data: 2005-10-13 23:25:10
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 00:47:48 +0200, *Robert Tomasik*
    <news:dimo7u$qa$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > laborant, który owe fotki zaniósł jako dowód do gazety, co gazety,
    > które to opublikowały. Zakładając, ze laborant nie podpisał im
    > oświadczenia, ze jest właścicielem praw autorskich do zdjęć, to
    > niezależnie od tego, jak oceniamy zachowanie pielęgniarek nie miały
    > prawa tego publikować. Mogli napisać, że wiedzą o fakcie. Gdyby
    > zostali podani do sądu o zniesławienie, to sądowi okazać odbitki jako
    > dowód. Ale nie publikować, bo naruszyli prawa nie tylko pielęgniarek
    > (które pewnie pieniaczyć się nie będą), ale i dziecka (czy dzieci) -
    > bo ich wizerunek też przecież podlega ochronie.

    Jeśli chodzi o wizerunek dziecka, to nie będą się pieniaczyć, bo dzisiaj w
    Wiadomościach TV była matka i babcia dziecka, które same rozpoznały dziecko
    i wodziły palcem po zdjęciu, mówiły co miało dziecko na główce ( szczegółów
    nie pamiętam)i że wszystko wskazuje, że to jest właśnie jej dziecko.
    Trzeba było oglądać tv. Po co gdybać? Licza się fakty.

    --
    Kaja

  • 177. Data: 2005-10-13 23:30:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Daniel Pyra wrote:

    > Oczywiście, masz dowody, że zdjęcia zostały sprzedane i z przyjemnością
    > te dowody przedstawisz na forum publicznym - tak jak ogłaszasz
    > zaistnienie faktu sprzedaży wszem i wobec? A jeśli nie masz takich
    > dowodów, to jesteś zwykłym... pomawiaczem, że powiem to najdelikatniej
    > jak potrafię.

    No to 'darowująca je'. Wszystko jedno - rozporządził się czymś, czym nie
    miał prawa się rozporządzić.

    Nie ma znaczenia, czy skradziony samochód sprzedasz paserowi, czy też
    podarujesz policji w celu ścigania przestępców - przestępstwo popełnił

    > Całe "zamieszanie" przypomina mi sytuację, gdzie do obrony - nie waham
    > się tego jasno stwierdzić - przestępców i zachowań przestępczych,
    > przywołuje się ustawy stworzone w zupełnie innym celu. Nie można

    Powoływanie się na 'ducha ustawy' to stary numer ambitnych
    komunistycznych prokuratorków, którzy koniecznie chcieli kogoś skazać, a
    nie mieli (nawet w tamtych paragrafach) oficjalnej podstawy.

    > opublikować danych kapusia SB donoszącego na sąsiadów, bo ustawa o

    Ooo, a jakbym się ucieszył, jakbyś tym kapusiem był ty - nawet nie
    faktycznie tylko 'w papierach'.

    > ochronie danych osobowych. Nie można opublikować danych pedofila, bo
    > patrz wyżej. W dawnych czasach Kaczyński nie mógł ujawnić tajnej
    > instrukcji nakazującej UOP inwigilowanie prawicy, bo to była tajemnica
    > państwowa. I tak dalej - teatrzyk absurdu.

    Prawo jest prawo. Powinno być równe dla wszystkich. Ty niestety
    prezentujesz - dość typową dla prostych ludzi - tzw. mentalność Kalego.
    Jedno (i to hipotetyczne - bo się oficjalnie żaden biegły nie
    wypowiedział, czy do faktycznego narażenia zdrowia/życia faktycznie
    doszło) złamanie prawa - jest złym uczynkiem. Ale inne złamanie prawa -
    jest już dobrym.

    > Tym razem do fotografa strzela się ustawą o prawie autorskim. Większej
    > bzdury trudno sobie wyobrazić. Twierdzę, że publiczne ujawnienie tych

    Bzdury? Tak stanowi prawo. Wg. ciebie prawo to bzdura? To co tu się po
    tej grupie szwendasz?

    > zdjęć leży w bardzo ważnym interesie społecznym. Każdy obywatel ma prawo

    Sranie w banie. Na 'interesy społeczne' i inną 'walkę z wrogami ludu' to
    się wiadomy reżim powoływał.

    [ciach]

    > informacja nie tylko może, ale musi zostać nagłośniona przez wszystkie
    > media. A nie tylko zarejestrowana pod anonimowym numerem akt w
    > anonimowej prokuraturze.

    To módl się, żebym np. w totka nie wygrał - wydałbym wtedy sporą sumę,
    żeby wygrzebać na ciebie wszystkie możliwe (a nawet lekko 'podrasowane')
    brudy. I - powołując się na 'dobro społeczne' (wszak społeczeństwo
    powinni mieć świadomość, gdzie jaki degenerat się kryje) -
    opublikowałbym to we wszystkich poczytnych tytułach.

    [ciach]

    > Jeżeli fotograf nie wziął ani grosza od wydawnictw, to jest moralnie
    > kryształowo czysty.

    Jeśli ktoś ma moralność Kalego, to może mu się tak wydawać...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 178. Data: 2005-10-13 23:35:52
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > przewozonych właśnie tam w celu ratowania ich życia.
    > Mają bardzo dobry sprzęt, dobrą kadrę lekarską i sukcesy w ratowaniu życia

    zastanawiam sie skad w tobie tyle arogancji i chamstwa
    kazdy szpital ratuje zycie, nie kazdy jednak ma tak fatalna opinie
    wrzuc temat na regionalne.gorny-slask a moze w koncu uwierzysz co ludzie
    mysla o tym przeinwestowanym molochu

    > pokaz paluszkiem, kto broni pielęgniarek, bo albo mam go w KFie albo muszę
    > udać się do okulisty i to piorunem. najlepiej z MessageID.

    albo masz problemy z obsluga czytnika, albo ze wzrokiem lub tez zrozumieniem
    tekstu pisanego
    "Z tego, co widać na zdjęciu (zdjęcia na ekranie), oraz z reszty tekstu
    wynika, że pielęgniarki dziecko wyjęły z inkubatora do rutynowego
    ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.
    Nie widzę w tym niczego nagannego."...tej wypowiedzi nie zrozumialas?

    > a mi nad toba płakać ;-(

    nad toba to nawet placz nie pomoze, pasujesz jak ulal do tego co sama
    piszesz
    "Dziewczyno fascynujesz mnie, od kilku dobrych lat niezmiennie bawisz mnie
    swoją głupota. Kiedyś myslałam, że ci sie polepszy, ale zdaje się nie
    rokujesz nadziei."
    tak to juz kilka lat...

    grzess

  • 179. Data: 2005-10-13 23:40:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grzess wrote:

> [...]
    > ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.
    > Nie widzę w tym niczego nagannego."...tej wypowiedzi nie zrozumialas?

    Za to ty masz problemy z mózgiem - albo jesteś zwyczajną, zakłamaną pluskwą.

    Odnosiłem się do danych posiadanych w tamtej chwili - ponieważ w
    odróżnieniu od takich stworków, jak ty, staram się nie 'skakać do
    konkluzji'.

    Później uaktulniłem moją opinię.

  • 180. Data: 2005-10-13 23:44:27
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dimr1s$5mk$1@nemesis.news.tpi.pl,
    grzess <k...@w...pl> napisał/a:

    > zastanawiam sie skad w tobie tyle arogancji i chamstwa

    arogancja i chamstwo wyraża się rozumiem w tym, że nie podzielam twojego
    zdania o tym szpitalu?

    > kazdy szpital ratuje zycie, nie kazdy jednak ma tak fatalna opinie
    > wrzuc temat na regionalne.gorny-slask a moze w koncu uwierzysz co
    > ludzie mysla o tym przeinwestowanym molochu

    znam od innej strony ten szpital i opinia kilku internautów, którzy pewnie w
    zyciu tam nie byli nie jest dla mnie miarodajna. Znam rodziców dzieci, które
    tam uratowano, znam kilku lekarzy, leczyłam ttam moje dziecko, a lekarka
    stamtąd leczy obie moje córki (w razie potrzeby). Dodatkowo pracowała w
    resorcie powiązanym i wiem jakimi sprzętami dysponują i inne rzeczy, których
    ty nie wiesz, ale gadac koniecznie musisz. a to, że bzdury, to całkiem inna
    bajka.

> [...]
    > rutynowego ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.
    > Nie widzę w tym niczego nagannego."...tej wypowiedzi nie zrozumialas?

    napisałam - albo mam go w KFie albo...
    Poza tym jedna jaskółka wiosny nie czyni, pokaż tych wszystkich co bronią
    pielęgniarek.

> [...]
    > "Dziewczyno fascynujesz mnie, od kilku dobrych lat niezmiennie bawisz
    > mnie swoją głupota. Kiedyś myslałam, że ci sie polepszy, ale zdaje

    no to wszystko jasne. po prostu jestes fanem kai. trzeba było tak od razu
    się przedstawić, darowałabym sobie odpisywanie. w wolnej chwili prześledź
    sobie pisaninę twojej idolki, jest zarabista i niezmienna od dobrych killku
    lat. pisze podobnie bełkotliwie i mundrze do ciebie

    Tatiana
    --
    Nie każdy może kochać, kto chce kochać
    /Eliza Orzeszkowa/