  • 91. Data: 2005-10-13 03:46:30
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Jesteś w błędzie. A podstawę podałem w poście obok. Nie chce mi się
    > przepisywać.

    zwracam honor i przepraszam za wprowadzenie w blad.
    pozdr

  • 92. Data: 2005-10-13 05:00:37
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 paź o godzinie 19:14, na pl.soc.prawo, Brodek napisał(a):

    > Gdyby nie pismacy to znaczna część przestępstw nie ujrzała by światła
    > dziennego. Rzecz dotyczy i najwiekszych afer i właśnie takich rzeczy jak te
    > pielęgniarki..

    Nie szukając zbyt wnikliwie - łatwo sie da ich "wpuścić" - vide "Afera w
    policji i UOP" - gdzie pewna (wiadomo jaka) gazeta w kilka dni później
    przepraszała czytelników (ciekawe kto to czyta) że została zmanipulowana i
    wprowadzono ich w błąd - wtedy tez podano nazwisko swojego informatora - i
    poleciały łby w policji.
    Każdy kij ma dwa końce ......

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 93. Data: 2005-10-13 05:09:19
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 paź o godzinie 23:52, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > korzyści, tylko
    >
    > I tak w tym szoku trwał trzy tygodnie? To należy mu zabrać prawo jazdy
    > przede wszystkim, jeśli je ma skoro go tak długo trzyma.

    > Pytanie, czy to był bandytyzm - bo chwilowo nie wiemy. A może po
    > prostu ktoś rozdmuchał średnio ważne wydarzenie.

    Robert.....
    Ale kaja to miot z rodu tych dewot z dyrektorskiego radyjka - którą
    przekonuje tylko to co sukienkowi, czarni będą pletli na ambonach.
    Nie wiedzą o szczegółach, ale już skazali "winnych"

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 94. Data: 2005-10-13 05:15:15
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 paź o godzinie 23:18, na pl.soc.prawo, Brodek napisał(a):

    > Motywacja nie była materialna.

    Każda prasa ma taryfę za artykuły, zdjęcia opublikowane - dla ich autorów -
    tutaj "autorem" jest ten fotograf - ponieważ to on przekazał im te zdjęcia.

    > Facet ma kobietę w ciąży i po prostu wyobraził sobie, że taką zabawką mogło
    > być jego dziecko.

    I to jest argument na jego niekorzyść.
    Zakładam, że jego zakład jest w pobliżu miejsca zamieszkania pielęgniarek,
    w pobliżu szpitala etc.
    Jest DUŻA szansa że jego żona trafi właśnie do TEGO szpitala gdzie zrobiono
    te zdjęcia. Kto ma instrumenty prawne by przeprowadzić dochodzenie w takiej
    sprawie jak np. te zdjęcia?
    Prasa???
    Gdyby ten ba...n - fotograf myślał o SWOIM przyszłym dziecku - poszedłby do
    prokuratury.
    Ale z drugiej strony też może myślał o SWOIM przyszłym dziecku - ale od
    strony materialnej - po prostu za zdjęcia otrzyma gaże od prasy, stanie sie
    "sławny".......

    Powinien ponieść konsekwencję za nie poinformowanie organów ścigania o
    możliwości popełnienia przestępstwa przez osoby z tych zdjęć.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 95. Data: 2005-10-13 06:22:09
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Artur Ch. wrote:

    > Powinien ponieść konsekwencję za nie poinformowanie organów ścigania o
    > możliwości popełnienia przestępstwa przez osoby z tych zdjęć.

    powinni jeszcze opublikowac adres tego foto labu :) mysle ze w szybkim
    czasie zwinol by interes, a w kazdym razie stracil czesc klientow, juz
    ja np u takirgo matola fotek bym nie wywolywal

  • 96. Data: 2005-10-13 06:26:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Przewija się tekst o wkładaniu dziecka do kieszeni, ale przypuszczam, że
    > znowu tutaj czegoś nie dopisano (np. że to była kieszeń fartucha
    > położonego na wadze, żebu maluszek nie leżał na zimnym blacie do ważenia).
    We wczorajsze Wyborczej bylo zdjecie - pani sobie stoi, w lewej kieszeni
    ma dziecko, podlaczone do aparatury (wiadac rozne przewody odchodzace od
    dziecka). Pani podtrzymuje dziecko lewa reka, prawa trzyma je za raczke.
    Wiec chyba jednak bylo z czego zrobic afere.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 97. Data: 2005-10-13 06:29:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Od przestępstw jest policja/prokuratura, a nie zasmarkani pismacy,
    > wydający wyroki z góry.
    Afera Rywina, starachowicka, handel zwlokami w Lodzi, dziwne wyniki
    rekrutacji na Wydziale Prawa Uniwersytetu Gdanskiego... wydaje mi sie ze
    gdyby wlasnie nie zasmarkani pismacy to te afery moglyby nie zostac
    rozwiazane.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 98. Data: 2005-10-13 06:47:07
    Od: g...@p...onet.pl

    > Narazily go na powietrze atmoferyczne i silne światlo. Jak nie wiesz czym to
    > grozi wczesniakom - to zamilcz.

    Tiaaa, fakt. Zapomniałem , że wcześniaki oddychają miesznimą siarkowodoru,
    azotu i chloru, oraz to, że inkubatory sa swego rodzaju ciemnią fotograficzną

  • 99. Data: 2005-10-13 06:51:15
    Od: g...@p...onet.pl

    > Media wiedzą lepiej. I pewie jeszcze te dzieci zgwałciły.

    Zapomniałeś o torturach, rażeniem prądem i przypalaniem fleszami

  • 100. Data: 2005-10-13 08:46:24
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dik7me$gb6$3@atlantis.news.tpi.pl...
    > In news:dijui1$gjd$1@nemesis.news.tpi.pl,

    > Pielęgniarki rzekły, że zrobiły fotki w sierpniu a dały je do wywołania we
    > wprześniu, potem fotograf poczekał 3 tygodnie. Jak ktoś wmówi mi, że szło
    > mu o zagrożenie życia tych dzieci, to chyba umrę ze smiechu.

    Moze chodzilo mu nie tyle o te dzieci, ale ogolnie o dzieci.
    Żeby wiecej taka sytuacja sie nie powtorzyla.
    Chlopak spodziewa sie potomka.
    Ja go rozumiem, sam mam 19 miesiecznego bobasa i gdybym
    rozpoznal na zdjeciu swoje dziecko, to delikatnie mowiac zrobilbym
    tym pielegniarkom krzywde.

    Pozdrowka

    --
    KOMTUR