  • 11. Data: 2006-05-10 16:34:03
    Temat: Re: PiS zmierza do dyktatury i przesladowan
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Tylko kto te powrawki do KK zaskarzy? Wiezien, pozbawiony prawa do
    > skutecznej obrony? To moze potrfac, az kilka ofiar byc moze niesluszne
    > wyroki odsiedzi (z pogwalceniem konstytucji i praw miedzynarodowych).

    SLD, wkoncu to jedyna partia ktora czlowieka stawia na pierwszym miejscu.

    P.

  • 12. Data: 2006-05-10 18:19:28
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > SLD, wkoncu to jedyna partia ktora czlowieka stawia na pierwszym miejscu.

    Kazda partia stawia czlowieka na pierwszym miejscu... pytanie jakiego ;-)

    SLD - swojego
    LPR - nienarodzonego
    Samo O. - nieroba
    PSL - rolnika
    PO - byznesmena
    PiS - 1-3 z powyzszych, byle nie byznesmena ;-)

    Pozdrawiam, przepraszam, ale NMSP ;-)

    Tiger

  • 13. Data: 2006-05-10 19:24:23
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > moge sie zalozyc ze trybunal sie sprzeciwi ustawie bo dobiera mozliwosc
    > skutecznej obrony.

    To dlaczego dopuścił stosowanie "nakazu zapłaty"? To też jest wyrok o
    którym się dowiadujesz po jego wydaniu, więc ciężko tu mówić o jakiejkolwiek
    obronie. I nie mów mi, że można wnieść sprzeciw, bo od wyroku sądu
    24-godzinnego też będzie się można odwołać. Niektórzy twierdzą, że nakaz
    zapłaty, to nie wyrok, ale prawda jest taka, że po 14 dniach ten "nie wyrok"
    się uprawamacnia i ma ważność wyroku.

  • 14. Data: 2006-05-10 22:33:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:e3t4lr$7lb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    pl> napisał w

    > SLD, wkoncu to jedyna partia ktora czlowieka stawia na pierwszym miejscu.
    >
    > P.

    Zwlaszcza jak juz nie rzadzi. Za poprzedniczki SLD mielismy juz 48 godzinne
    sady. SLD to praktycznie radykalna prawica, libertynska.

    boukun

  • 15. Data: 2006-05-11 09:31:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zwlaszcza jak juz nie rzadzi. Za poprzedniczki SLD mielismy juz 48 godzinne
    > sady. SLD to praktycznie radykalna prawica, libertynska.

    masz na mysli postepowanie uproszczone?

  • 16. Data: 2006-05-11 09:39:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > twierdzą, że nakaz zapłaty, to nie wyrok, ale prawda jest taka, że po 14
    > dniach ten "nie wyrok" się uprawamacnia i ma ważność wyroku.

    mas zna mysli postepowanie nakazowe (art 500 kpK?)?
    A moglbys podac jakies namiary na uzasadneinei tej decyzji?

    Moimz daniem 24 godzine sady ewidentnie zlamia art 42 ust 2 Konstytucji
    oraz inne dotyczace demokratcyznego panstwa.

    P.