  • 1. Data: 2006-05-09 22:16:42
    Temat: PiS zmierza do dyktatury i przesladowan
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    polskiego narodu!

    Plany PiSu wprowadzenia w Polsce sadow 24 godzinnych, sa jawnym pogwalceniem
    praw i swobod obywatelskich w naszym kraju. Swoim przedsiewzieciem, PiS
    zamierza przesladowac niepokornych Polakow i ta dyktatura przeskoczyl nawet
    48 godzinne sady dorazne hunty Jaruzelskiego, wprowadzone po stanie
    wojennym.

    Jest to pierwszy i niewybaczalny polityczny atak PiSu na swobody
    obywatelskie Polakow. Sady dorazne maja zawsze na celu likwidowac
    przeciwnikow politycznych, wystepujacych przeciw rezimom wladzy.

    Dla takiego bezprecedensowego i bezprawnego posuniecia dyktatu Kaczynskich
    nie mam zadnego zrozumienia i obawiam sie, ze mamy nadal rzad marionetkowy,
    ktorym steruja zakulisowi "doradcy".

    Mowie stanowczo NIE sadom 24 godzinnym w Polsce.
    Jesli zostana one uchwalone, Kaczynscy musza stanac przed Trybunalem
    Stanu!!!

    boukun

  • 2. Data: 2006-05-10 05:08:52
    Temat: Re: PiS zmierza do dyktatury i przesladowan
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    To dopiero początek. Lepper ma dobre kontakty na Białorusi, w Chinach i
    jeszcze w kilku totalitarnych krajach.

    Nie żyje SamoPiS ;-) a zwłaszcza jego zwolennicy.

  • 3. Data: 2006-05-10 05:21:07
    Od: "czerwony kapturek" <m...@c...org.pl>

    fiut "boukun" <b...@n...pl> wypocił w wiadomości

    > Mowie stanowczo NIE sadom 24 godzinnym w Polsce.

    nie możesz spać i trzęsiesz tak dupą, że mi szyby drżą w oknach,
    ciebie i tak osądzą ale ... w 24 MINUTY !!!

  • 4. Data: 2006-05-10 09:21:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > zamierza przesladowac niepokornych Polakow i ta dyktatura przeskoczyl nawet
    > 48 godzinne sady dorazne hunty Jaruzelskiego, wprowadzone po stanie

    moge sie zalozyc ze trybunal sie sprzeciwi ustawie bo dobiera mozliwosc
    skutecznej obrony.
    Mysle ze z urzedem antykorupcyjnym w zakresie podsluchow podobnie bedzie.

    P.

  • 5. Data: 2006-05-10 09:22:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    czerwony kapturek napisał(a):
    > fiut "boukun" <b...@n...pl> wypocił w wiadomości

    > nie możesz spać i trzęsiesz tak dupą, że mi szyby drżą w oknach,
    > ciebie i tak osądzą ale ... w 24 MINUTY !!!

    taaa, reotryka PIS, sprzeciwiasz sie to masz cos do ukrycia, albo
    bronisz przestepcow.

  • 6. Data: 2006-05-10 13:48:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > taaa, reotryka PIS, sprzeciwiasz sie to masz cos do ukrycia, albo
    > bronisz przestepcow.

    albo koalicjantów ;)

  • 7. Data: 2006-05-10 14:18:55
    Od: "help justice" <i...@h...org>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > albo koalicjantów ;)

    nadchodzą prześladowania marginesu ...
    a sądy 24-godzinne to dla dresiarzy z tasakami czy dla staruszek ?

  • 8. Data: 2006-05-10 14:21:52
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > moge sie zalozyc ze trybunal sie sprzeciwi ustawie bo dobiera mozliwosc
    > skutecznej obrony.
    > Mysle ze z urzedem antykorupcyjnym w zakresie podsluchow podobnie bedzie.
    >

    > P.
    Tylko kto te powrawki do KK zaskarzy? Wiezien, pozbawiony prawa do
    skutecznej obrony? To moze potrfac, az kilka ofiar byc moze niesluszne
    wyroki odsiedzi (z pogwalceniem konstytucji i praw miedzynarodowych).

    boukun

  • 9. Data: 2006-05-10 15:12:38
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "help justice" <i...@h...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > nadchodzą prześladowania marginesu ...
    > a sądy 24-godzinne to dla dresiarzy z tasakami czy dla staruszek ?

    A areszt tymczasowy to dla dresiarzy z tasakami, czy dla staruszek
    rozklejajacych niepoprawne politycznie plakaty?

    boukun

  • 10. Data: 2006-05-10 15:13:16
    Od: "boukun" <b...@n...pl>