  • 1. Data: 2006-05-09 20:12:53
    Temat: Zamontowanie wodomirrza.
    Od: franek <f...@w...pl>

    Mój budynek jest podłączony do wodociągu . Właścicielem wodociągu jest
    Zakład Gospodarki komunalnej /organem założycielskim jest Urząd Gminy/.
    Do tej pory rozliczenie za pobór wody było naliczane ryczałtowo.
    ZGM zmusza mnie do zamontowania wodomierza .
    Czyim obowiązkiem jest zamontowanie wodomierza,kto ma ponosić zakup i
    montaż wodomierza, proszę o podanie podstawy prawnej w w/w problemie.

    afro

  • 2. Data: 2006-05-12 10:32:22
    Temat: Re: Zamontowanie wodomirrza.
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    A jaki masz tytuł prawny do lokalu?
    Fonon

  • 3. Data: 2006-05-12 18:52:08
    Od: franek <f...@w...pl>

    Piotr Fonon napisał(a):
    > A jaki masz tytuł prawny do lokalu?
    > Fonon
    Budynek stanowi moją własność , posiadam akt własności i wpis do księgi
    wieczystej.

    Franek.

  • 4. Data: 2006-05-12 18:52:35
    Od: franek <f...@w...pl>