  • 11. Data: 2010-10-04 12:30:06
    Temat: Re: Pe?nomocnictwo - abonament GSM
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 14:08:39 +0200, Mordzia napisał(a):

    > Nie wiem, jak w Erze, ale spróbuj coś załatwić w jakimkolwiek urzędzie
    > mając upoważnienie bez jednoczesnego potwierdzenia opłaty.

    Ależ oczywiście, nawet niedawno dyskutowałem na ten temat z przemiłą
    panią w PINB. Ugięła się ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 12. Data: 2010-10-04 12:34:16
    Temat: Re: Pełnomocnictwo - abonament GSM
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 04.10.2010 13:34, Marian Paździoch pisze:
    > Witam,
    > jesli ktos moze szybko odpowiedziec to bylbym wdzieczny :).
    > W skrocie - telefon zarejestrowany na kogos z rodziny, ja korzystam i chce
    > negocjowac warunki ewentualnego przedluzenia umowy, ale pracownicy chca
    > rozmawiac tylko z wlascicielem, ktory na to nie ma czasu. Jakie
    > pelnomocnictwo potrzebuje by go reprezentowac w tej sytuacji? Notarialne czy
    > zwykle, ktore mozemy szybko napisac?

    Telefon jest na firmę czy os. prywatną?

    Ja mam telefon(w sensie abonament, umowę) na firmę ojca.
    Kiedyś to był jego telefon, ale jakoś tak ja częściej z niego
    korzystałem no i tak został przy mnie. Wszelkie sprawy związane z tym
    telefonem załatwiam na infolinii gdzie pytają mnie tylko o hasło i nazwę
    firmy. Jedynie kiedyś przy przedłużaniu umowy potrzebna była pieczątka i
    udanie się do oddziału, potem wprowadzili jakieś udogodnienie że jak
    przedłużam umowę to też telefonicznie, nikt nic nie podpisuje, ba -
    firma ojca już nie istnieje(faktury oczywiście nie są i w zasadzie nigdy
    nie były księgowane) a telefon, z korzystnym dla mnie abonamentem, mam
    nadal.

    Gorzej jak idzie o telefon żony, to kiedyś był problem jak żona się
    zautentykowała u konsultanta i powiedziała że przekaże słuchawkę mi, to
    był problem się dogadać i co chwilę to ona musiała potwierdzać że na
    prawdę taka jest jej wola - paranoja, ale to było kiedyś teraz większość
    spraw załatwiamy przez internet, tam nie sprawdzają kto rusza myszką:)

  • 13. Data: 2010-10-04 12:34:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 14:30, Olgierd pisze:

    > Ależ oczywiście, nawet niedawno dyskutowałem na ten temat z przemiłą
    > panią w PINB. Ugięła się ;-)

    No i to jest właśnie dowód, że się nie załatwi, przecież nie chodzi o
    to, żeby prowadzić dyskusję z paniami na poziomie magistra prawa.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-10-04 13:05:01
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Ależ oczywiście, nawet niedawno dyskutowałem na ten temat z przemiłą
    > panią w PINB. Ugięła się ;-)

    A jakich argumentów użyłeś?
    (poza urokiem osobistym ;-)

  • 15. Data: 2010-10-04 14:12:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 15:05:01 +0200, Mordzia napisał(a):

    > A jakich argumentów użyłeś?
    > (poza urokiem osobistym ;-)

    "Nigdy w życiu" oraz "nigdy wcześniej" ;-)

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2010-10-04 17:31:11
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i8ce4s$iko$1@news.dialog.net.pl>, Marian Paździoch napisał(a):

> [...]
    > rozmawiac tylko z wlascicielem, ktory na to nie ma czasu. Jakie
    > pelnomocnictwo potrzebuje by go reprezentowac w tej sytuacji? Notarialne czy

    A to jest bardzo dziwne co piszesz.
    Na przykładzie Orange (jak to wygląda u mnie) - osoba, na którą
    zarejestrowana jest usługa podała (nie raz) w rozmowie telefonicznej,
    że we wszystkich sprawach handlowych mają się kontaktować ze mną i podała
    mój numer telefonu.

    Oczywiście, jako iż numer właściciela jest zawsze pierwszy na liście,
    to zawsze do niego dzwonią, a on nonstop odsyła do mnie.
    Nie jest do tego potrzebne jakiekolwiek upoważnienie pisemne.

    Ja natomiast wysłuchuję takich rozmów, decyduję czy jest to atrakcyjne
    czy nie (ewentualnie negocjuję warunki). Jak już dojdziemy do porozumienia,
    to wysyłają umowę (aneks) kurierem do właściciela, żeby podpisał umowę
    i przystawił pieczątkę firmową.

    Czyli ja negocjuję i ustalam warunki, a właścicielowi daję tylko gotową
    umowę do podpisania - banalnie proste, a nie wymaga jakichkolwiek
    upoważnień.

    Jacek

  • 17. Data: 2010-10-04 17:33:52
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrniak3qv.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
    > Czyli ja negocjuję i ustalam warunki, a właścicielowi daję tylko gotową
    > umowę do podpisania - banalnie proste, a nie wymaga jakichkolwiek
    > upoważnień.

    W Plusie niestety mają inną politykę. Ich strata. Dziękuję wszystkim za
    odpowiedzi, nie spodziewałem się, że tak błachy wątek rozwinie się do tylu
    pomocy ;).

    Pzdr.
    M.

  • 18. Data: 2010-10-05 09:22:04
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > "Nigdy w życiu" oraz "nigdy wcześniej" ;-)

    I tylko to??
    Czyli to jednak najwyraźniej sprawa uroku osobistego ;-)