  • 1. Data: 2010-10-03 15:09:15
    Temat: ja nie birę, ja kolekcjonuję
    Od: "Papa 5murpfs" <k...@b...pl>

    jak to jest że towar jest od dawna w legalnym obrocie i okazuje się że nie
    dość że nie ma podanego składu, to na dodatek nie posiada żadnych
    certyfikatuf bezpieczeństwa i podobnych o dopuszczeniu go do obrotu?:O)

    kurcze, to dopiero teraz w ramach jakiejś okcji
    obywatelsko-PO-kiełbaso-wybporczej bada się skład legalnie wprowadzonego na
    rynek towaru, to od czego jest ta arrmia milionuf urzędnikuf na naszym
    garnuszku, oni jeszcze tego nie zbadali?:O)

    to jak ja chcę wprowadzić do obrotu jakiegoś oscypka kolekcjonerskiego to
    muszę opłącić jakieś ISO, certyfikaty, badania składu, podawanie go na
    opakowaniu, a jakim cuem dilerzy sprzedają legalnie narkotyki, ja na dodatek
    muszę legalnie zatrudnić pracowników i opłacać im zus, a tu można
    sprrowadzać legalnie towar z chin, gdzie pracują niewolnicy, dzieci, bez
    składek, w okropnych warunkach, i mogą ten sfuj syf sprzedawać u nas
    legalnie bez żadnych badań i certyfikatów, a ty u siebie nie możesz, jednak
    POlska to dziki kraj!:O(

  • 2. Data: 2010-10-03 20:24:22
    Temat: Re: ja nie birę, ja kolekcjonuję
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa 5murpfs" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > kurcze, to dopiero teraz w ramach jakiejś okcji
    > obywatelsko-PO-kiełbaso-wybporczej bada się skład legalnie wprowadzonego
    > na

    Mafia narkotykowa zareagowala, bo drastycznie spadaja im zyski na rzecz
    dopalaczy, macnela mackami i slugusy z Warsiafki robia, co szefostwo kaze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-10-04 01:12:17
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > dopalaczy, macnela mackami i slugusy z Warsiafki robia, co szefostwo kaze.

    Bardzo prawdopodobne. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o
    pieniądze. W to że rządzący brali nauki u matki Teresy z Kalkuty i im
    bezinteresownie żal jest kilku osób co się zatruły, jakoś nie wierzę.

  • 4. Data: 2010-10-04 05:43:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 03:12, kogutek pisze:

    > Bardzo prawdopodobne. Bo jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o
    > pieniądze. W to że rządzący brali nauki u matki Teresy z Kalkuty i im
    > bezinteresownie żal jest kilku osób co się zatruły, jakoś nie wierzę.

    Zwłaszcza, że osób, które zatruły się np. alkoholem jest znacznie więcej.

  • 5. Data: 2010-10-04 08:57:38
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-10-03 17:09, Papa 5murpfs pisze:
    > to jak ja chcę wprowadzić do obrotu jakiegoś oscypka kolekcjonerskiego to
    > muszę opłącić jakieś ISO, certyfikaty, badania składu, podawanie go na

    wystarczy że nazwiesz go łościepok i może mieć w składzie nawet kupę owcy

  • 6. Data: 2010-10-04 20:07:20
    Od: "PapoSmurf" <l...@c...w.tej.budzie>

    Órzytkownik "komar" napisał:

    > wystarczy że nazwiesz go łościepok i może mieć w składzie nawet kupę owcy

    wątpię, to ze nazwiesz go inaczej to tylko nie nusi spełniać norm
    oscypkowych, ale musi fszystkie spożyfcze:O)