  • 1. Data: 2010-10-04 16:24:47
    Temat: zadluzajacy sie alkoholik
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
    jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

  • 2. Data: 2010-10-05 06:29:47
    Temat: Re: zadluzajacy sie alkoholik
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-10-2010 18:24, Kris pisze:
    > czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
    > jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

    Co to znaczy "wycofać kredyt"???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-10-05 06:36:34
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Paź, 18:24, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
    > czy mozna wycofac podjety kolejny pijacki kredyt przez alkoholika?
    > jakie sa mozliwosci prawne realne na teraz?

    Oddać pieniądze zawsze możesz.

  • 4. Data: 2010-10-05 06:54:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 05-10-2010 08:36, gr pisze:

    > Oddać pieniądze zawsze możesz.

    Zbyt oczywiste i zdroworozsądkowe.
    Coś mi się wydaje że "wycofać kredyt" znaczyć ma co innego.
    Może "wymigać się od spłaty"?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-10-05 07:45:55
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Zbyt oczywiste i zdroworozsądkowe.
    > Coś mi się wydaje że "wycofać kredyt" znaczyć ma co innego.
    > Może "wymigać się od spłaty"?

    zrezygnowac z umoy i oddac kase, czy mozna?

  • 6. Data: 2010-10-05 09:46:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 05-10-2010 09:45, Kris pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > zrezygnowac z umoy i oddac kase, czy mozna?

    Zawsze można kredyt spłacić wcześniej, często jednak kosztuje to ekstra
    - banki nie lubią przedterminowych spłat. No i zwykle trzeba to bankowi
    zgłosić wcześniej, inaczej potraktują wpłatę jak spłatę kilku raty przed
    terminem.
    Jeżeli to kredyt konsumencki, jest 10 dni na odstąpienie od umowy
    kredytu. Wzór oświadczenia o odstąpieniu jest zwykle załącznikiem do umowy.
    Odstąpić może jednak tylko kredytobiorca.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-10-05 10:46:02
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Jeżeli to kredyt konsumencki, jest 10 dni na odstąpienie od umowy kredytu.
    > Wzór oświadczenia o odstąpieniu jest zwykle załącznikiem do umowy.
    > Odstąpić może jednak tylko kredytobiorca.

    ale po otrzymaniu dokumentow poczta
    czy liczac od daty zawarcia umowy?

  • 8. Data: 2010-10-05 11:22:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Paź, 11:46, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Zawsze można kredyt spłacić wcześniej, często jednak kosztuje to ekstra

    E nie - przy konsumenckim wczesniejsza splata musi byc bez dodatkowych
    kosztow.