  • 1. Data: 2010-10-04 11:34:56
    Temat: Pełnomocnictwo - abonament GSM
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    jesli ktos moze szybko odpowiedziec to bylbym wdzieczny :).
    W skrocie - telefon zarejestrowany na kogos z rodziny, ja korzystam i chce
    negocjowac warunki ewentualnego przedluzenia umowy, ale pracownicy chca
    rozmawiac tylko z wlascicielem, ktory na to nie ma czasu. Jakie
    pelnomocnictwo potrzebuje by go reprezentowac w tej sytuacji? Notarialne czy
    zwykle, ktore mozemy szybko napisac?

    Dzieki,
    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2010-10-04 11:42:23
    Temat: Re: Pe?nomocnictwo - abonament GSM
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 13:34, Marian Pa?dzioch pisze:

> [...]
    > rozmawiac tylko z wlascicielem, ktory na to nie ma czasu. Jakie
    > pelnomocnictwo potrzebuje by go reprezentowac w tej sytuacji? Notarialne czy

    Zdecydowanie prościej zmienić operatora.

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-10-04 11:46:48
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    > Zdecydowanie prościej zmienić operatora.

    Tak, wiem. Ale z pewnych wzgledow korzystniej mi zostac w tej chwili u
    obecnego (oczywiscie, jesli zaproponuje odpowiednie warunki).

    Pzdr.
    M.

  • 4. Data: 2010-10-04 12:02:37
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak, wiem. Ale z pewnych wzgledow korzystniej mi zostac w tej chwili u
    > obecnego (oczywiscie, jesli zaproponuje odpowiednie warunki).

    Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

  • 5. Data: 2010-10-04 12:03:47
    Temat: Re: Pełnomocnictwo - abonament GSM
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Witam,

    Nie jest łatwo... i tak gdzieś swoje trzeba odstać.

    Na przykładzie ERY.

    W moim przypadku (żona jest abonentem - ja jestem od spraw technicznych)
    musieliśmy wspólnie przespacerować się do BOK-u i tam złożyć odpowiednie
    pełnomocnictwo, wylegitymować, robili xero dowodu itp.

    Niby to załatwia sytuację ale i tak jak dzwonią z ofertami to chcą rozmawiać
    z żeńskim głosem i właścicielem numeru bo im mój męski głos nie pasuje do
    danych w bazie... czyli łatwiej "oszukać" operatora podstawiając w rozmowie
    koleżankę niż własnego upoważnionego męża ;-)

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 6. Data: 2010-10-04 12:03:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 14:02, mecenas pisze:

    > Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

    Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-10-04 12:06:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 14:03, Liwiusz pisze:

    > Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności pełnomocnictwa?

    I czy jakiekolwiek pełnomocnictwo _musi_ być honorowane przez operatora?

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-10-04 12:08:39
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Czy opłata skarbowa jest warunkiem koniecznym do ważności
    > pełnomocnictwa?

    Nie wiem, jak w Erze, ale spróbuj coś załatwić w jakimkolwiek urzędzie mając
    upoważnienie bez jednoczesnego potwierdzenia opłaty.

  • 9. Data: 2010-10-04 12:18:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-04, mecenas <m...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

    A ta opłata skarbowa to z jakiej racji, skoro operator GSM
    to podmiot prywatny?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2010-10-04 12:28:06
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-04 14:02, mecenas pisze:

    > Zwykłe pelnomocnictwo ale z opłatą skarbową 17,00 zł.

    Jeśli 1. st. pokrewieństwa - to za darmo.

    P.S. - Z dużą rezerwą podchodziłbym do wypowiedzi osoby podpisującej się
    ksywką "mecenas".

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.