  • 31. Data: 2009-04-26 06:51:29
    Temat: Re: Parkowanie - stacja benzynowa
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik przypadek napisał:

    > I sąd zapyta: a tak dokładnie ile by kupili ci klienci którzy się nie
    > zatrzymali? Nie do udowodnienia.

    średni utarg z jednego dnia na klienta.
    pozdr

  • 32. Data: 2009-04-26 10:37:25
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 22:52:49 -0700 (PDT), przypadek napisał(a):

    > Ten kolega wezwie pomoc drogową, która w miarę możliwości napompuje
    > pojazd na miejscu bądź zholuje na warsztat. Przydałaby się też może
    > jakaś kontrola stanu technicznego takiego samochodu, który sobie
    > postał na felgach kilka godzin (+ew. naprawa?). Nadto właściciel przez
    > te parę godzin będzie jeździł taksówkami tam gdzie normalnie
    > pojechałby samochodem.

    Na tej zasadzie to mozna sie bawic w dwie strony. Zablokowal miejsce
    parkingowe z ktorego w ciagu godziny korzysta 10 osob, kazda robi dodatkowe
    zakupy na ok 15zl. Pomnozyc przez 9h dziennie. Ale nie zrobila, bo nie bylo
    miejsca by zaparkowac. etc etc

    --
    marcin

  • 33. Data: 2009-04-26 16:05:21
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 26 Kwi, 08:51, Andrzej <a...@p...de> wrote:

    > średni utarg z jednego dnia na klienta.
    > pozdr

    Idea świetna ale polskie sądy tak nie działają. Odszkodowaniu podlega
    tylko rzeczywista, a nie potencjalna strata.

  • 34. Data: 2009-04-26 16:06:30
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 26 Kwi, 12:37, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Na tej zasadzie to mozna sie bawic w dwie strony. Zablokowal miejsce
    > parkingowe z ktorego w ciagu godziny korzysta 10 osob

    każdej godziny? Może akurat w ciągu tej godziny pies z kulawą nogą by
    nie przyjechał?

    , kazda robi dodatkowe
    > zakupy na ok 15zl.

    Każda???

  • 35. Data: 2009-04-26 16:17:36
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 09:05:21 -0700 (PDT), przypadek napisał(a):

    > Idea świetna ale polskie sądy tak nie działają. Odszkodowaniu podlega
    > tylko rzeczywista, a nie potencjalna strata.

    Dlatego jedyny sposób na gnojków, którzy mimo próśb stawiają na cały dzień
    samochód na stacji benzynowej, to uzupełnić zgłoszenie działalności o
    usługi parkingowe i wywiesić cennik: "15 minut gratis, 10 PLN za każdą
    rozpoczętą godzinę". Jasne i proste warunki. Wszystko jest na monitoringu,
    więc ściganie o zapłatę za parkowanie będzie bardzo proste.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 36. Data: 2009-04-26 16:18:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ten pan tak już ma od zawsze ;-) Niereformowalny przypadek.

    Po prostu skończony debil - olać i nie czytać, póki się nie nauczy pisać.

  • 37. Data: 2009-04-26 16:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > Na tej zasadzie to mozna sie bawic w dwie strony. Zablokowal miejsce
    > parkingowe z ktorego w ciagu godziny korzysta 10 osob,

    A udowodnisz to, że skorzystaliby?

    > kazda robi dodatkowe zakupy na ok 15zl.

    A udowodnisz, że by te zakupy zrobili? Albo że nie zrobili z tego powodu?

  • 38. Data: 2009-04-26 16:20:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej pisze:

    > średni utarg z jednego dnia na klienta.

    ROTFL

    A jak będzie miał pecha i był napad albo manko? Wyjdzie minus i będzie
    musiał temu parkującemu płacić ujemne straty ;->

  • 39. Data: 2009-04-26 16:22:36
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 11:25:48 +0200, Vonnegut79onVAIO napisał(a):

    > Ale nie zrobiłem, tego umyślnie. Gdybym wiedział to bym przestawił auto, a
    > on gdyby wiedział, gdzie pracuej być może by mnie poinformował. Ale sam fakt
    > parkowania - i naklejania kartki (juz to zrobił, czym sprowokoał mnie do
    > całej dyskusji), oraz "straszenie", że mi odholuje auto to juz przegięcie :)

    Czyli już byłeś poproszony o nie stawianie tam samochodu? I nie dało Ci to
    do myślenia? Oglądałeś "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz"? Jak wkurzysz
    właściciela stacji, to da na flaszkę jakiemuś kumplowi z HDS'em, i ładnie
    obstawią Ci auto betonowymi bloczkami, których nie pozwolą ruszyć.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 40. Data: 2009-04-26 17:17:24
    Od: "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl>

    >Tyle, ze jesli moze i poprosi mnie, o to bym
    > nie parkowal w tym miejscu (ok 9h dziennie), a ja sie nie dostosuje to
    > moze mi:
    > - odholowac samochód ?
    > - okleic samochód z informacja o zakazie ?

    Zadzwonic na policje, ze na terenie stacji paliw zostal pozostawiony podejrzany
    samochód z prosba o sprawdzenie. Co zrobi z tym policja to juz inna sprawa...
    np. przyjada i wezwa saperów ;-)

    B.Z.