  • 10. Data: 2005-01-29 13:27:32
    Temat: Re: Parkowanie
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał:

    >wszyscy zaplacili mandaty (no.. moze oprocz tych,. ktorzy zobaczyli co sie
    No widzisz ! Sam przyznajesz, ze 'wszyscy', a jednak nie wszyscy ;-)

    >I tu mam pytanie... A co w takim przypadku: Twoja zona/matka/ojciec nagle w
    Powiesci katastroficzne powinienes pisac ;-) Byle nie na TEJ grupie !

    >Wiem, ze to jest skrajny przypadek. Ale czy na pewno nieprawdopodobny?
    Dodaj, ze mogłeś wcale nie miec samochodu, a nikt z przejezdzajacych
    kierowcow nie chcial się zatrzymac, taxi odlaczyli telefon itp.
    BTW nie doczytales, co napisalem nt. blokad.

    >A Ty myslisz, ze ludzie znaja sie na przepisach i procedurach i ze wiedza,
    >ze W OGOLE mozna cos takiego napisac?
    1. Nieznajomosc prawa szkodzi
    2. Ty natomisat wiesz, ze "jeden z lokatorow poklÓcil sie z innymi", a
    potem 'załatwil sobie znak', a swoich praw nie znasz.

    > bo 90% urzednikow panstwowych wykorzystuje nieznajomosc
    >prawa petentow do ich oszukiwania.
    1. Znów generalizujesz (skad te 90%).
    2. A moze ta nieznajomosc podstaw (bez koniecznosci studiowania !)
    prawa wynika z lenistwa ? Po co czytać, dowiadywac się, uczyć...
    przeciez lepiej isc na piwko, czyż nie ?

    Artur Golański

  • 12. Data: 2005-01-29 13:31:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości

    To złóżcie gromadą wniosek do zarządcy drogi o zmianę tego bezsensownego
    znaku, a nie próbujcie udowadniać tego Straży miejskiej. Straż miejska jest
    od pilnowania, by prawo było przestrzegane, a nie od jego stanowienia.

  • 13. Data: 2005-01-29 13:32:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > W sposób tak, ale w ustawie wyraznie jest 'w miejscu', a NIE 'w
    > sposób' - drobna różnica, ale jakże ważna, prawda ? ;-/

    Dokładnie! W sposób niezgodny ze znakiem, W TYM MIEJSCU postój jest
    zabroniony.
    I tej interpretacji będę się trzymał;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-01-29 13:33:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A historia z zawalem to pomysl pewnego polityka, z ktorego pogladami w
    > wiekszosci akurat sie nie zgadzam (uwazam, ze sa idiotycze), ale ta
    > historia
    > jednak przemawia do wyobrazni :)

    Jakoś do mnie nie przemawia.

    {Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2005-01-29 13:39:26
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

> [...]

    > prawa wynika z lenistwa ? Po co czytać, dowiadywac się, uczyć...
    > przeciez lepiej isc na piwko, czyż nie ?

    Ten tekst jest zaprzeczeniem sensu tego, ze ja w ogole tu napisalem.
    Przeciez wlasnie po to napisalem, zeby sie dowiedziec, co mozna zrobic, a
    nie poszedlem na piwko:) Zreszta nie lubie piwa:) Taki jestem nienormalny ;D

  • 16. Data: 2005-01-29 13:45:09
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości news:ctg3b6$ci0$1@opal.icpnet.pl...

    > Jakoś do mnie nie przemawia.

    No wiec Ci opisze moj - tym razem autentyczny przypadek :) Moj tesc mial
    zawal (oczywiscie wtedy nie wiedzialem, co to jest). Zadzwonilem po karetke.
    Powiedzieli, ze nie maja wolnej karetki. Wiec podjechalem pod dom zeby
    tescia zawiesc na pogotowie, mimo, ze byl zakaz ruchu a mojej ulicy (to nie
    byla ta sama ulica, co teraz - wtedy mieszkalem u tesciow). Wiec identyczna
    sytuacja miala miejsce, tyle, ze ja wtedy nie zaplacilem, bo zaden policjant
    akurat sie nie przypaletal :) Zreszta pozniej caly czas stawialem samochod
    pod domem, az kiedys sie do mnie policja przyczepila. Wypisali mi mandat za
    wjazd na ulice oznaczona zakazem ruchu. Powiedzialem im wtedy, ze go nie
    zaplace, moj samochod ma stac pod moim domem i koniec. Zebym go mial na
    widoku.I ze moga sobie jeszcze sto mandatow napisac, a moj samochod BEDZIE
    tu stal czy im sie podoba czy nie. Dodam, ze ulica skladala sie z dwoch
    domow, a ten drugi to byla biblioteka, wiec moj samochod byl jedyny :) Kilka
    dni pozniej pojawila sie tabliczka, ze zakaz ruchu "Nie dotyczy
    mieszkancow":)

  • 17. Data: 2005-01-29 14:01:04
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał:

    >Ten tekst jest zaprzeczeniem sensu tego, ze ja w ogole tu napisalem.
    Nieprawda ! Po pierwsze ciebie to nie dotyczy, bo pytasz, a po drugie
    pisałeś NIE o sobie (więc nie ciebie miałem na myśli), ale o ludziach,
    którzy narzekają, zamiast dowiedzieć się.

    Artur Golański

  • 18. Data: 2005-01-29 14:07:41
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał w wiadomości

    > Nieprawda ! Po pierwsze ciebie to nie dotyczy, bo pytasz, a po drugie
    > pisałeś NIE o sobie (więc nie ciebie miałem na myśli), ale o ludziach,
    > którzy narzekają, zamiast dowiedzieć się.

    No tak. To racja :)

  • 19. Data: 2005-01-29 14:18:46
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >I tej interpretacji będę się trzymał;)))
    1. Kazdy, dla którego 'miejsce' i 'sposób' to jest to samo, by się
    trzymał ;-)
    2. Interpertacja zapisu prawa należy do SN ! A tu wystarczy rozumieć.
    3. Nie pamiętam, a znam cię od lat, abyś kiedykolwiek przeznał sie do
    błędu. Wiem (i chyba nie tylko ja), nie pisz - jesteś nieomylny ;-/
    EOT

    Artur Golański

  • 20. Data: 2005-01-29 14:34:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dokładnie! W sposób niezgodny ze znakiem, W TYM MIEJSCU postój jest
    > zabroniony.
    > I tej interpretacji będę się trzymał;)))

    Nie wybronisz tej interpretacji. To coś podobnego, jak dawniej dawano
    mandaty za parkowanie w strefie bez opłaty. Zakaz parkowania to zakaz
    parkowania. Oznaczony jest odpowiednim znakiem. Natomiast jeśli zaparkujesz
    niezgodnie ze znakiem, to nie stoisz na zakazie, tylko naruszasz te "inne"
    przepisy ruchu drogowego.