  • 1. Data: 2005-01-28 22:24:40
    Temat: umowa i przekret
    Od: <b...@i...pl>

    Czesc,

    Przeszukalem siec ale nie ma odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie:

    firma, ktora podpisala ze mna umowe na wspolprace (zwykla umowa na uslugi)
    poprosila o pokazanie umowy po czym na moich oczach zniszczyla moj
    egzemplarz umowy smiejac mi sie w twarz.

    Co powinienem zrobic i jak sie zachowac. Rozwazam wszelkie mozliwowsci
    wlacznie z podaniem ich do sadu. Oczywiscie wolalbym znalezc jakas inna
    droge (policja, prokurator, wyslanie do nich oficjalnego ostrzezenia...)

    Czy sa na to jakies "paragrafy" i jest to karalne sadownie? W koncu ta umowa
    byla moja wlasnoscia a oni mysla, ze latwo sie wywina z platnosci...

    pomozcei bo chca mnei oszukac...

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-01-28 23:59:52
    Temat: Re: umowa i przekret
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > egzemplarz umowy smiejac mi sie w twarz.
    >
    > Co powinienem zrobic i jak sie zachowac.
    Wezwać policję, bo to niszczenie dokumentu. Ale teraz będzie kłopot z
    udowodnieniem, bo pewnie świadków tego nie było.