  • 21. Data: 2005-01-29 16:42:20
    Temat: Re: Parkowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ajgor wrote:
    > Witam.
    >
    > Zalozmy, ze przy ulicy stoi znak, pokazujacy, ze powinno sie parkowac na tej
    > ulicy wzdluz chodnika.
    > Jesli ktos zaparkuje w tym miejscu ukosem, wjeszdzajac dwoma kolami na
    > chodnik (albo jednym kolem:)),
    > NIE wjedzie kolami na zaden trwnik, bo go niema, a chodnika zostanie ze dwa
    > metry - czy taki ktos lamie w tym momencie kodeks drogowy? Czy moze za to
    > dostac mandat? Za zle parkowanie?

    Abstrahując od tematu - weź następnym razem sprawdź list (przed
    wysłaniem) jakimś korektorem, bo aż zęby bolą...

  • 22. Data: 2005-01-29 16:55:48
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Abstrahując od tematu - weź następnym razem sprawdź list (przed
    > wysłaniem) jakimś korektorem, bo aż zęby bolą...

    Sorry, ale pisalem to "w biegu":) Stad bledy, ktorych naliczylem trzy. Jedna
    literowke, i dwa wynikajace z tego, ze niektore klawisze mi czasami nie
    dzialaja :) I zabraklo spacji i jednej literki.
    No chyba, ze chodzi o brak polskich znakow. To bylo zamierzone :)

  • 23. Data: 2005-01-29 18:59:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie wybronisz tej interpretacji. To coś podobnego, jak dawniej dawano
    > mandaty za parkowanie w strefie bez opłaty. Zakaz parkowania to zakaz
    > parkowania. Oznaczony jest odpowiednim znakiem. Natomiast jeśli zaparkujesz
    > niezgodnie ze znakiem, to nie stoisz na zakazie, tylko naruszasz te "inne"
    > przepisy ruchu drogowego.

    Byla kiedys jakas sprawa w ktorej sie okazalo ze znak _informacyjny_
    informuje, wiec nie moze niczego zakazac.
    Na bazie takiej interpretacji nie mozna nikomu wstawic mandatu za
    niezastosowanie sie do znaku informacyjnego (pod warunkiem ze nie zlamal
    innych przepisow, takich jak wymagana pozostawiona szerokosc chodnika itp).

  • 24. Data: 2005-01-29 23:26:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > niezastosowanie sie do znaku informacyjnego (pod warunkiem ze nie zlamal
    > innych przepisow, takich jak wymagana pozostawiona szerokosc chodnika

    Ale tabliczka określa dopuszczalny sposób parkowania. Każdy inny jest
    niezgodny z prawem. Moim zdaniem można. Nie wiem o co w tamtej sprawie
    chodziło. masz jakieś namiary na tę sprawę, by poczytać uzasadnienie? Bo
    osobiście się z tą zasadą stosowaną generalnie nie zgadzam.

  • 25. Data: 2005-01-30 09:10:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > Na bazie takiej interpretacji nie mozna nikomu wstawic mandatu za
    > niezastosowanie sie do znaku informacyjnego

    A co ze znakiem informacyjnym "droga jednokierunkowa"?
    Wolno zawrócić i jechać "pod prąd" bez obawy o mandat?

    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2005-01-30 09:12:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > 3. Nie pamiętam, a znam cię od lat, abyś kiedykolwiek przeznał sie do
    > błędu. Wiem (i chyba nie tylko ja), nie pisz - jesteś nieomylny ;-/

    Jestem nieomylny i wiem co znaczą takie znaczki: " ;)))))".
    A więc melisa i pół szklanki zimniej wody (wewnętrznie lub do zewnętrznie do
    polania głowy:))

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2005-01-30 09:43:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jestem nieomylny

    Każdy Napoleon w psychiatryku ma takie omamy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt