  • 11. Data: 2011-07-23 11:27:43
    Temat: Re: Państwowa Straż Rybacka - zatrzymanie uprawnień...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    news:j0d4ph$knn$6@inews.gazeta.pl...
    > On 7/22/2011 6:47 PM, Ariusz wrote:

    > daj se spokoj. Nawet nie potrafisz udowodnić, że cokolwiek takiego
    > powiedzieli.
    > Weź sobie jakiś środek uspokajający i zapomnij.
    > Nastepnym razem wez kamere

    A później panom strażakom wydaje się, że wszystko można...

    Najskuteczniejszy sposób to napuścić jakiegoś znudzonego latem dziennikarza.

  • 12. Data: 2011-07-23 11:40:47
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 11-07-23 02:27-11-07-23, witek pisze:

    > Wydaje mis się, że PSR przekracza swoje uprawnienia postępując w ten
    > sposób. Jak napisał Robert Tomasik - albo zatrzymują uprawnienia i
    > rekwirują sprzęt i kierują sprawę do sądu albo proponują mandat, w a
    > przypadku odmowy kierują sprawę do sądu ale już nie rekwirują sprzętu.
    > Ariusz

    Czytając takie relacje cieszę się, że już nie chodzę na ryby.

    Za "komuny" to było nie do pomyślenia. Nawet jak ktoś miał niewymiarowe ryby
    to zazwyczaj kończyło się to wypuszczeniem ryb do wody. Żeby dostać mandat
    to faktycznie trzeba było nieźle się postarać. A teraz mamy szereg
    organizacji, których zadaniem zamiast służyć społeczeństwu, jest uciskanie
    społeczeństwa w imię prawa.

  • 13. Data: 2011-07-23 11:50:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie chodzi mi o zaskarżenie konkretnych strażników - bo pewnie oni
    > działali wg otrzymanych wytycznych.
    > A zaskarżenie praktyk stosowanych przez nich.

    Nie am czegoś takiego. Może pismo do PZW, by jako organ społeczny się tym
    zainteresowało.

  • 14. Data: 2011-07-23 11:52:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mandat to faktycznie trzeba było nieźle się postarać. A teraz mamy szereg
    > organizacji, których zadaniem zamiast służyć społeczeństwu, jest

    Bo z tych mandatów i grzywien żyją. To jest wtórny wynik próby wprowadzenia
    gospodarki rynkowej do ścigania karnego., Ta sama zasada, co fotoradary.

  • 15. Data: 2011-07-23 12:42:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/23/2011 5:53 AM, Ariusz wrote:

    > Jestem w stanie udowodnić - wszystko słyszała moja żona i, wprawdzie
    > niepełnoletnie, dzieci. Na dodatek o takich praktykach słyszałem już nie
    > od jednej osoby.

    ja widze, ze ty jestes zbrojony beton.

    szkoda klawiatury an ciebie

  • 16. Data: 2011-07-23 12:53:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ja widze, ze ty jestes zbrojony beton.
    Nie, on jest OK! Ty jesteś oporny. Jakby uznać, że zatrzymywania sprzętu
    jest nieprawidłowością, to żaden problem ustalić wszystkich, którym dali
    mandat i przesłuchać ich na okoliczność propozycji zatrzymania sprzętu.