  • 21. Data: 2005-12-21 20:25:46
    Temat: Re: Panie Rokicki!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości
    news:docd0s$13u$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisales ze wszyscy na grupie (TEJ) maja mnie za debila, szkoda ze tylko ty
    > zabrales glos

    Bo większość ma cię bezmózgu w KF-ie albo w dupie;)) Trudno zrozumieć?

  • 22. Data: 2005-12-22 06:19:40
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Lesiu zdziwisz sie wkrotce...

    Przemku. Powiedz. Tak uczciwie. Czy ktoś już się dzięki Tobie "zdziwił"?
    Oprócz Ciebie oczywiście.

    --
    Piotrek

  • 23. Data: 2005-12-22 06:21:37
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 Leszek <l...@p...fm> napisal/a:

> [...]
    > jaki sąd od niepoczytalnego pozew przyjmie?? Nie zauważyłeś, ze menda nawet

    Przepraszam. To jest silniejsze ode mnie. (tak wiem - jestem trolem).
    Chętnie zabrałbym go na swoje podwórko, ale, skubany, nie chce iść.
    Jedyne co mogę polecić zmęczonym Rokickim to filtr na ten wątek (ewentualnie
    na mnie).
    Koleś jest tak rotflopędny że nie dam rady się powstrzymać.

    --
    Piotrek

  • 24. Data: 2005-12-22 06:22:30
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    gazeta.pl> napisal/a:

    > nie widze a Ty widzisz? Jak tak to moze wskaz konretnie tych wszystkich
    > P.

    Ten pan, tamten pan, tamta pani. Społeczeństwo Przemku.

    --
    Piotrek

  • 25. Data: 2005-12-22 06:27:51
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    [...]

    > autor watku to gowniarz z grupy regionalnej ktory chcial pozwac za szok
    > wywolany
    > przeczytaniem posta do ktorego ID podalem, wiec mozna by polemizowac kto
    > jest tym debilem.

    Synuś, Ty nawet nie zrozumiałeś o co w tamtym flejmie chodziło. :)

    > Napisales ze wszyscy na grupie (TEJ) maja mnie za debila, szkoda ze tylko ty
    > zabrales glos
    > (przeciw mnie) moze pora sie nad soba zastanowic?

    Bo normalni ludzie albo dawno Cię splonkowali albo tarzają się w konwulsjach
    czytając Twoje wypociny.

    --
    Piotrek

  • 26. Data: 2005-12-22 06:29:17
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.\
    pl.qvx> napisal/a:
    > Albo przyznał zadośćuczynienie za niepozwanie i brak dawki adrenaliny.
    >:-)

    Zawsze to coś. Chociaż bo ja wiem? Tanio swojego pozwu nie oddam...

    --
    Piotrek

  • 27. Data: 2005-12-22 13:36:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości
    .

    > Koleś jest tak rotflopędny że nie dam rady się powstrzymać.

    No ale kiedyś wkleił gdzieś zaświadczenie od lekarza, że jest prawie
    normalny;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 28. Data: 2005-12-22 13:44:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No ale kiedyś wkleił gdzieś zaświadczenie od lekarza, że jest prawie
    > normalny;)))

    i twojego sie nie doczekal.

    Czyzbys kolege sobie znalazl ?

    P.

  • 29. Data: 2005-12-22 13:59:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > i twojego sie nie doczekal.

    Normalny człowiek nie potrzebuje takiego zaświadczenia. Tobie świrze nawet
    dziesięć nie pomoże. I tak wszyscy mają cię za debila. Zabronisz?

  • 30. Data: 2005-12-22 14:51:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wiadomości news:doeak6$pqc$1@inews.gazeta.pl...

    > Normalny człowiek nie potrzebuje takiego zaświadczenia. Tobie świrze nawet

    normalny czlowiek jezeli sie stara o zaswiadczenie o dysortografi
    automatycznie procz badan pedagogicznych ma robione badanie psychologiczne
    stad papierek, alez to trudne dla leszka..

    > I tak wszyscy mają cię za debila.

    mow za siebie