  • 1. Data: 2005-12-21 07:34:24
    Temat: Złe nazwisko i imię na awizo.
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    zdarzyło mi się to 2. raz.
    Za pierwszym razem żona powiedziała listonoszowi, który był z listem
    poleconym, że to nie do nas bo nazwisko i imiona zupełnie się nie zgadzają.
    A wczoraj, około po miesiącu znalazłem w skrzynce awizo także z nie moim
    nazwiskiem. Adres OK. Dzwoniłem na pocztę, powiedziano mi, że w gestii poczy
    nie jest wyjaśnienie tej sytuacji i powiedziano mi, że awizo jeśli nie do
    mnie mogę podrzeć. Tak tez zrobiłem. Ale teraz obudziło się we mnie jakieś
    sumienie i nie wiem, czy coś z tym nie powinienm zrobić jak znowu dostanę
    błędne awizo. Może to jakiś nakaz sądowy dla kogoś a ten ktos podał mój
    adres? Nie chiałbym, żeby mi jakaś policja itp. wpadła do domu myśląć, że to
    ten drugi. Co mogę zrobić?

    wk

  • 2. Data: 2005-12-21 07:38:16
    Temat: Re: Złe nazwisko i imię na awizo.
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "wk" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > błędne awizo. Może to jakiś nakaz sądowy dla kogoś a ten ktos podał mój
    > adres? Nie chiałbym, żeby mi jakaś policja itp. wpadła do domu myśląć, że

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    A czy poczta wydałaby jeśli inne nazwisko i imię?
    W/g prawa nie powinna wydać.

  • 3. Data: 2005-12-21 07:44:15
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > A czy poczta wydałaby jeśli inne nazwisko i imię?
    > W/g prawa nie powinna wydać.

    Pewnie nie, ale mógłbym może chociaż zobaczyć od kogo to jest i zadzwonić tam
    wyjaśniając sprawę. Moim zdaniem to poczta powinna przy zwrocie zamieścić
    info, że pod tym adresem nie mieszka dana osoba a oni kładą wał.
    To jest chore.

  • 4. Data: 2005-12-21 08:16:00
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A wczoraj, około po miesi?cu znalazłem w skrzynce awizo także z nie moim
    > nazwiskiem. Adres OK. Dzwoniłem na pocztę, powiedziano mi, że w gestii poczy

    U mnie kiedys listonosz zostawil list ... zgadzał się jedynie numer
    domu;) List byl do czlowieka z zupelnie innej miejscowosci, inne
    nazwisko i imie ...

  • 5. Data: 2005-12-21 12:15:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wk [w...@g...pl] napisał:

> [...]
    przy
    > zwrocie zamieścić info, że pod tym adresem nie mieszka dana osoba a

    Zwrócą z adnotacją nie podjęte w terminie.

  • 6. Data: 2005-12-21 13:22:54
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > Zwrócą z adnotacją nie podjęte w terminie.

    Mogliby jeszcze dodać "błędny adres"

  • 7. Data: 2005-12-21 14:42:50
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mogliby jeszcze dodać "błędny adres"

    nie mogliby

    Jacek

  • 8. Data: 2005-12-21 16:38:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Zwrócą z adnotacją nie podjęte w terminie.

    po czym zostanie uznane za doręczone...

    KG

  • 9. Data: 2005-12-21 17:05:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    kam [#k...@w...pl#] napisał:

    > po czym zostanie uznane za doręczone...

    To zależy co to za dokument. No i skoro i tak takiej osoby nie ma, to
    w sumie niewielki z tym problem. Doręczono to nieistniejącej osobie.

  • 10. Data: 2005-12-21 17:57:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:doc20a$bbg$1@inews.gazeta.pl...

    > To zależy co to za dokument. No i skoro i tak takiej osoby nie ma, to
    > w sumie niewielki z tym problem. Doręczono to nieistniejącej osobie.

    A jeśli ta osoba istnieje ale mieszka gdzie indziej? Po latach dowie się
    np. że przegrała jakąś sprawę.