  • 1. Data: 2005-12-21 07:32:26
    Temat: Panie Rokicki!
    Od: Piotrek Roczniak <g...@r...net>

    Obiecałeś Pan mi i połowie pl.regionalne.lublin pozew o nazwanie Pana trolem,
    wyimaginowany włam na serwer i sam już nie pamiętam co.
    Minęło już pół roku i NIC!
    CZEKAMY WSZYSCY NIECIERPLIWIE!

    --
    ::: Piotrek Roczniak -~^~-.,.-~^~-.,.-~^~-.,.-~^~-.,.- g...@r...net :::
    :::: Windows XP Prof (i czasami Home) systems Administrator and User ::::

  • 2. Data: 2005-12-21 08:39:07
    Temat: Re: Panie Rokicki!
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <g...@r...net> napisał w wiadomości

    > CZEKAMY WSZYSCY NIECIERPLIWIE!

    Wszyscy ? Ja bynajmniej nie czekam.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-21 08:49:19
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 SQLwysyn <s...@s...pl> napisal/a:

    > Użytkownik "Piotrek Roczniak" <g...@r...net> napisał w wiadomości

    > Wszyscy ? Ja bynajmniej nie czekam.

    A na prl takie nudy że my i owszem.

    --
    Piotrek

  • 4. Data: 2005-12-21 09:19:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotrek Roczniak porozsypywal nastepujace haczki:
    > A na prl takie nudy że my i owszem.
    To pisz na prl a nie spamujesz ta grupe.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-12-21 09:33:06
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisal/a:
    > Patrze, patrze a tu Piotrek Roczniak porozsypywal nastepujace haczki:
    > To pisz na prl a nie spamujesz ta grupe.

    Mam nadzieję go zwabić.

    --
    Piotrek

  • 6. Data: 2005-12-21 09:46:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotrek Roczniak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam nadzieję go zwabić.
    To zwabiaj w inny sposob. Nie zasmiecaj grupy, prywatne sprawy
    zalatwiajcie we wlasnym gronie.
    EOT
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-12-21 10:11:52
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

> [...]
    > Patrze, patrze a tu Piotrek Roczniak porozsypywal nastepujace haczki:
    > To zwabiaj w inny sposob. Nie zasmiecaj grupy, prywatne sprawy

    Dobrze tato.

    --
    Piotrek

  • 8. Data: 2005-12-21 10:35:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <g...@r...net> napisał w wiadomości
    > Obiecałeś Pan mi i połowie pl.regionalne.lublin pozew o nazwanie Pana
    > trolem,

    nie za nazwanie trolem a za sugerowanie ze rozpowszechniam pedofilskie
    tresci,
    po tym jak link do czyichs postow na pl.soc.sex podalem, zenada jak nic,
    najlepesze bylo
    ze ci ludzie twierdzili iz czytajacy mojego (czyjegos bo ja ID podalem)
    posta moze doznac szoku i zadac ode mnie odszkodowania na drodze sadowej, ..
    rece opadaja

    co do wlamu, to nie jest kwestia pozwania a zgloszenia przestepstwa a na to
    jest wiele czasu.

    poki co to sp. na swoja grupe i smiec tej, tu nie miejsce na zabawy dzieci.

    P.

  • 9. Data: 2005-12-21 11:54:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Piotrek Roczniak [g...@r...net] napisał:

    A nie mogłeś w tej sprawie napisać bezpośrednio do niego? Bo
    powiadomiłeś o swoim problemie całą Polskę i a nawet świat i właśnie
    to jest trolowanie w moim odczuciu. Jak Ci się bardzo nudzi, to pozwij
    go do sądu o uznanie, że jego roszczenie jest bezzasadne :-)))))

  • 10. Data: 2005-12-21 12:31:54
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisal/a:
    > Piotrek Roczniak [g...@r...net] napisał:
    >

    > A nie mogłeś w tej sprawie napisać bezpośrednio do niego? Bo
    > powiadomiłeś o swoim problemie całą Polskę i a nawet świat i właśnie
    > to jest trolowanie w moim odczuciu.

    Ano jest.

    > Jak Ci się bardzo nudzi, to pozwij
    > go do sądu o uznanie, że jego roszczenie jest bezzasadne :-)))))

    O właśnie a mam szansę pozwać go o brak obiecanego pozwu?

    --
    Piotrek